Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، به نقل از دویچه وله، اداره هوانوردی فدرال آمریکا در پی آنچه "افزایش تحرکات نظامی و بالا گرفتن تنش‌های سیاسی" خوانده، به خطوط هواپیمایی نسبت به پرواز بر فراز خلیج فارس هشدار داد.

این اداره اعلام کرده که در پی افزایش تنش‌ها، به دلیل"عدم احراز هویت واضح" و یا "سو تفاهم"، مخاطرات عملیات‌های هوایی آمریکا بر فراز خلیج فارس ممکن است افزایش یافته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اداره همچنین مدعی شد هواپیماهایی که بر فراز خلیج فارس پرواز می‌کنند ممکن است با پارازیت یا اختلال‌های ناخواسته‌ای مواجه شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خلیج فارس برنا پرواز آمریکا اداره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، جزیره قشم با مساحت ۱۵۰۰ کیلومترمربعی، بزرگ‌ترین جزیره در منطقه خلیج‌فارس است. این جزیره با وجود قرار داشتن در کنار دریا، همواره با مشکل کم‌آبی مواجه بوده است.

در گذشته یکی از روش‌های تأمین آب اهالی این منطقه جمع آوری آب باران از طریق برکه‌ها یا آب انبار‌ها بوده است ولی با کاهش بارندگی به ویژه در سال‌های اخیر روش تأمین آب شرب تغییر کرد.
 
بنابر این گزارش، از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم موضوع طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کشور به عنوان یکی از محور‌های اصلی فعالیت وزارت نیرو مطرح شد و در دستورکار قرار گرفت.

به گفته عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان؛ اکنون ۱۵۰ روستا در این استان از نعمت آب شرب بهره‌مند هستند. با اجرای طرح جهاد آبرسانی در دو سال آینده مشکل تأمین آب ۲۰۰ روستا در این استان برطرف می‌شود.

گزارش از ناهید خدادادی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احتزار پرچم مزین به نام علی ولی الله در بندرعباس
  • هشدار زلنسکی نسبت به جنگ بعدی پوتین/ آمریکا محافظت کند
  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • هشدار افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس ها در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته
  • ارتفاع ۲.۵ متری موج خلیج فارس در سواحل استان بوشهر
  • پرواز فلامینگوها بر فراز گاوخونی
  • هشدار بازرس کل کردستان نسبت به اخذ زیرمیزی توسط بعضی از پزشکان