Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والورده به کارش در لالیگا پایان داد.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به توقف خارج از خانه تیمش مقابل ایبار واکنش نشان داد.

به گزارش مارکا، والورده گفت:

تاثیرگذارترین نکته بازی این بود که بی ارزش بودن نتیجه روی کیفیت دو تیم اثر گذاشته بود. این بازی با بازی شنبه هفته بعد کاملا فرق دارد چون اینجا نتیجه اهمیتی نداشت و هفته بعد، پای قهرمانی در یک جام در میان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همه این اوصاف بازی خوبی بود. هر دو تیم تلاش می‌کردند ریتم خود را بر دیگری دیکته کنند. ایبار فشار زیادی وارد می‌کرد ولی توانستیم به خوبی با شرایط بازی کنار بیاییم. هر چه از زمان بازی می‌گذشت، انگیزه دو تیم برای جدی گرفتن بازی کم می‌شد. در نیمه دوم این نکته به اوج خودش رسید. در نیمه دوم ضعیف‌تر از نیمه اول بازی کردیم و موقعیت‌های کمتری هم خلق کردیم و توپ‌های خطرناکی را هم لو دادیم. با این حال بعد مثبت بازی این بود که دوباره بدن بازیکنان به ریتم بازی عادت کرد و برای فینال هفته بعد آماده شدیم. به نظرم پایان خوبی بر لالیگا داشتیم. ثبات بسیار خوبی داشتیم. وقتی سه هفته مانده به پایان قهرمان می‌شوید، هیجانش کمتر می‌شود. در نیم فصل اول مشکلاتی داشتیم که در نیمه دوم فصل بر آنها غلبه کردیم. 

سمدو؟ او مجبور شد برای انجام معاینات لازم بلافاصله راهی بیمارستان شود ولی اعتقادم بر این است که چیز خاصی نبوده و فردا در کنار ما خواهد بود.

وضعیت مصدومان تیم؟ تراشتگن به فینال می رسد؛ کوتینیو را نمی‌دانم؛ دمبله سخت بتوان تصور کرد به فینال برسد و وضعیت آرتور را هم نمی‌دانم چون او ماه‌ها است با این آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کرد و دیگر مجبور شد به ریکاوری بپردازد. تا روز بازی نمی‌توانم تصمیمی درباره ترکیب بگیرم.

کفش طلای مسی؟ فکر نکنم لئو زیاد فکرش درگیر این جایزه بود. به نظرم بیشتر به عملکرد تیم اهمیت می‌داد تا گلزنی خودش. آمار مسی مشخص است؛ با یا بدون کفش طلا.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، بازی امشب بین رئال و بارسا، ال‌کلاسیکوی شماره 255 خواهد بود. 

رئال مادرید 104 بار بارسا را شکست داده و آبی و اناری ها با 99 برد امیدوارند امشب به عدد 100 برسند. در مجموع رئال توانسته 429 بار دروازه بارسا را باز کند و بارسا نیز 414 گل به رئال زده است. دو تیم 55 بار نیز برابر هم به تساوی رسیده اند.

برای بازی امشب در برنابئو شرایط رئال از هر نظر بهتر است و بسیاری بارسا را بازنده می دانند ولی آبی و اناری ها می توانند به آمار خوبشان در برنابئو دلخوش باشند.

بارسا در برنابئو از 10 مصاف اخیر در همه رقابت‌ها، هفت بار برنده شده است: 0-4 لالیگا 16-2015، 2-3 لالیگا 17-2016، 0-3 لالیگا 18-2017، 0-3 کوپا دل ری 19-2018، 0-1 لالیگا 19-2018، 0-4 لالیگا 22-2021 و 0-1 کوپا دل ری 23-2022.

در این مدت البته رئال یک بار در ورزشگاه دی استفانو موفق شد بارسا را 2-1 در لالیگا ببرند. فصل 21-2020 در پاندمی کرونا که برنابئو در حال بازسازی بود.

دیگر خبرها

  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • الکلاسیکو؛ نبردی برای تعیین قهرمان لالیگا
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد