Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- اداره هوانوردی فدرال آمریکا در پی افزایش تنش‌ها، به خطوط هواپیمایی نسبت به پرواز بر فراز خلیج فارس هشدار داد.

به گزارش دویچه وله، اداره هوانوردی فدرال آمریکا در پی آنچه "افزایش تحرکات نظامی و بالا گرفتن تنش‌های سیاسی" خوانده، به خطوط هواپیمایی نسبت به پرواز بر فراز خلیج فارس هشدار داد.

این اداره اعلام کرده که در پی افزایش تنش‌ها، به دلیل"عدم احراز هویت واضح" و یا "سو تفاهم"، مخاطرات عملیات‌های هوایی آمریکا بر فراز خلیج فارس ممکن است افزایش یافته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اداره همچنین مدعی شد هواپیماهایی که بر فراز خلیج فارس پرواز می‌کنند ممکن است با پارازیت یا اختلال‌های ناخواسته‌ای مواجه شوند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید رادیو داروها در سازمان انرژی اتمی ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی از افزایش تولید رادیو داروها در این سازمان خبر داد و گفت: رادیوداروها در فرایندی که سازمان انرژی اتمی طی کرده، امروزه پاسخگوی کل نیاز کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برگزاری کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه‌ خلیج‌ فارس بوشهر اظهار داشت: هوش مصنوعی مجموعه‌ای از نرم‌افزارها و سیستم مدیریتی داده است که در فرایند مختلف به‌کارگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در سازمان انرژی اتمی ایران از نقطه صفر مبدأ که استفاده از جمع‌آوری دیتا، شناسایی کانسنگ‌ها تا حمل و نقل و فرآوری، چرخه‌ای حرکت می‌کند به‌صورت مجزا از هم یا یکپارچه جای خودش را باز کرده و روز به روز گسترش می‌یابد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اضافه کرد: نکته مهم این است که فرایند نظارتی، کنترلی و مدیریت ما باید به‌گونه‌ای باشد تا همیشه آگاهی‌ها و تصمیم‌گیری ما به‌هنگام باشد، بخش‌های آن به‌صورت طبیعی در جریان تاریخی اتفاق افتاده و بخش‌هایی هم باید به آن اضافه و تکمیل شود که این مهم در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه خلیج فارس بوشهر دارای ظرفیت‌های مختلف و خوبی است، گفت: اولین نیروگاه اتمی ایران در جوار دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر قرار دارد براساس برنامه‌ریزی تعامل و همکاری پیوسته و دامنه‌داری پایه‌گذاری می‌شود، اگرچه همکاری‌ها برقرار است.

اسلامی، از ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس بوشهر خبر داد و بیان کرد: استاندار بوشهر در قالب تفاهم‌نامه همکاری بلندمدت در ایجاد ظرفیت لازم در دانشگاه خلیج‌ فارس به‌خصوص برای رشته‌های هسته‌ای اعلام آمادگی کرده‌اند که ما هم موافق هستیم و ان‌شاءالله هماهنگی لازم در فرآیندهای اجرایی انجام خواهیم داد که بتوانیم با توجه به طرح توسعه‌ای که در کشور ایجاد می‌کنیم از کانون اول انرژی هسته‌ای نیروگاه اتمی بوشهر، این حرکت مکمل هم صورت گیرد و بتوانیم از ظرفیت انسانی، علمی و پژوهشی استان بوشهر بیشتر استفاده کنیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به افزایش تولید رادیو داروها در سازمان انرژی اتمی ایران تصریح کرد: رادیوداروها در فرایندی که سازمان انرژی اتمی طی کرده امروز کل نیاز کشور این سازمان پاسخگو است. از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پروژه‌های نوین خودمان در حوزه رادیودارو استفاده کرده‌ایم و یکی از یافته‌ها که به معنای واقعی کلمه در تراز اول جهانی قرار دارد کار بالینی آن در بوشهر در حال انجام است و نتیجه گرفته و به‌زودی رونمایی و رسانه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • ◄ صادرات یک میلیون تن مواد معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس
  • افزایش تولید رادیو داروها در سازمان انرژی اتمی ایران
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • پرواز مرغ های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان