Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:01:57 GMT

دستگیری سارق ادوات ریلی توسط پلیس راه آهن زاگرس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۸۰۰

دستگیری سارق ادوات ریلی توسط پلیس راه آهن زاگرس

حسین انجیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و پیشگیری از سرقت ادوات ریلی و در پی وقوع سرقت برخی ادوات و آهن‌آلات ریلی و پایه‌های ارتباطات رادیویی بلاک دوکوهه - گلمحک، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این یگان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با اقدامات تخصصی و پلیسی، سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی این سارق حرفه‌ای را در مخفیگاه غافل‌گیر و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه‌آهن زاگرس تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم، تعداد دو عدد کپسول هوا برش، یک عدد کپسول گاز به همراه انبرهای مربوطه، تعداد ۶ قطعه ریل برش خورده خطوط راه‌آهن به وزن بیش از ۴۰۰ کیلوگرم کشف و ضبط گردید.

انجیلی در پایان اشاره به اعتراف سارق دستگیر شده مبنی بر سرقت پایه‌های ارتباط رادیویی و ادوات ریلی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 4621154

منبع: مهر

کلیدواژه: راه آهن زاگرس شهرستان اندیمشک نیروی انتظامی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت