Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@22:11:36 GMT

اجرای طرح مدارس حامی در استان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۸۱۵

مدیرکل آموزش وپرورش استان در نشست هماهنگی اجرای طرح مدارس حامی در استاناجرای این طرح گفت: این طرح با هدف تقویت فرهنگ تعاون، نیکوکاری، مشارکت جویی ومشارکت پذیری بین دانش آموزان وفرهنگیان از سال تحصیل جدید آغاز می‌شود.
هادی زارع پور افزود:در نخستین مرحله اجرای این طرح، ۱۰ مدرسه که مشکلات فضا، تجهیزات آموزشی و ورزشی دارند زیر پوشش حمایتی ۱۰ آموزشگاه برخوردار قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: معیار مدارس انتخابی وضعیت علمی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی وتربیتی است.
زارع پور ادامه داد: در این برنامه از ظرفیت مدارس دیگر استان‌ها نیز استفاده می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند

هرمزگان-جام جم انلاین-مهدی باوقار زعیمی، مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در نشست هم‌ اندیشی با خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان اظهار کرد: خیرین این استان همگام و همراه با دولت در توسعه فضاهای آموزشی هستند.

وی با اشاره به رشد سرانه فضای آموزشی در استان افزود: هم اکنون با همت خیرین گرانقدر و دولت سیزدهم سرانه فضای آموزشی استان هرمزگان به ۵ متر مربع ارتقاء یافته است که درصدد هستیم این رقم را به سرانه فضای آموزشی در کشور که ۲۸/۵ بوده برسانیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ادامه آموزش را یکی از اصلی ترین محورهای هر جامعه معرفی کرد و خاطرنشان ساخت: به همت دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به استان شده است ، در سال گذشته در سفر ریاست محترم جمهور به استان ۲۰۰ مدرسه در قالب ۸۰۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی این استان افزوده شد.

باوقار همچنین افزود: رشد ۳۰۰ درصدی اعتبارات سفر ریاست جمهوری نسبت به دور اول سفر را داشتیم.

به گفته وی، خیرین به سمت پروژه های نیمه تمام سوق یافتند که انشالله این پروژهها تا مهرماه به اتمام می رسد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به برگزاری اولین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی و صنایع در کشور در این استان گفت:  شیلات و جامعه صیادی ، اداره کل بنادر ، فولادو دیگر صنایع پای کار مدرسه سازی آمدند که نشان از همت و نگاه ویژه استاندار جهادی هرمزگان و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور دارد .

وی در پایان ضمن قدردانی از رییس مجمع خیرین مدرسه ساز و مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان  اظهار داشت: خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی بودند و قطعا با برنامه ریزی و حمایتهای ریاست محترم نوسازی مدارس کشورمشکلات فضاهای آموزشی در استان مرتفع می شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته؟
  • پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • جدیدترین جزئیات درباره تعطیلی پنجشنبه ها | بانک ها مستثنی شدند | تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؟ + فیلم
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند