Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-24@12:25:58 GMT

مخالف تفکیک صمت و احیای وزارت بازرگانی هستم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۸۲۸

مخالف تفکیک صمت و احیای وزارت بازرگانی هستم

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمدرضا پور ابراهیمی در خصوص طرح تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و احیای وزارت بازرگانی گفت: با تفکیک وزارت صمت و احیای وزارت بازرگانی مخالف هستم؛ چراکه در شرایط فعلی کشور، تمرکز در حوزه تولید و تجارت منطقی و کمک کننده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مشکلات و درگیری‌های دولت زیاد است و ورود به مساله تفکیک و تجزیه، دو سال باقی مانده از عمر دولت را درگیر حواشی زیادی می‌کند؛ بر همین اساس، به اعتقاد بنده باید ضعف‌ها و نقص‌های ادغام را برطرف کرد؛ نه اینکه به دنبال احیای ساختارهای قبلی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تفکیک وزارت صمت غیر منطقی است، گفت: هدف از ادغام چند سال پیش وزارت بازرگانی در وزارت صنعت و معدن که منجر به تشکیل وزارت صمت شد، مستحکم شدن و ایجاد ارتباط قوی بین تولید و بازرگانی بود؛ چرا که در سال‌هایی که این دو بخش جدا بودند مشکلات زیادی وجود داشت و قرار بود با ادغام این دو وزارتخانه مشکلات برطرف شود.

وی ادامه داد: اکنون تفکیک وزارت صمت و احیای وزارت بازرگانی ضعف‌های زیادی ایجاد می‌کند و مشکلات دوباره زیاد می‌شود.

پور ابراهیمی تصریح کرد: تولید و بازرگانی را به همین شکل فعلی باید حفظ کرد. البته بر روی بخش بازرگانی باید تمرکز بیشتری صورت بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت تفکیک وزارت صنعت محمدرضا پورابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • سرانه ۶۰۰ گرمی تولید زباله شهروندان یزدی
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است
  • راز اختلاف سنی ۱.۵ میلیون ساله یک جفت ستاره مشخص شد