Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@19:17:33 GMT

دهلران محل رسیدن عاشق گیلانی به معبود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۸۵۷

شهيد محسن فلاح‌پور در سال 1340 در روستاي پائین‌محله سیاه گوراب از توابع شهرستان لاهيجان چشم به جهان گشود و سرانجام پس از رشادت‌های فراوان در تاريخ هفتم اسفند 1362 در عمليات والفجر 6 در منطقه دهلران به درجه رفيع شهادت نائل آمد.به گزارش بلاغ،شهید محسن فلاح‌پور در سال 1340 در روستای پائین‌محله سیاه گوراب از توابع شهرستان لاهیجان چشم به جهان گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از طی دوران ابتدائی و راهنمایی برای ادامه تحصیل به یکی از دبیرستان‌های شهرستان لاهیجان راه یافت.

او یکی از شاگردان زرنگ باهوش و مهربان کلاسش بود که موفق به اخذ مدرک دیپلم شد و با شروع انقلاب اسلامی با اوج فعالیت‌های سیاسی روبرو شد.

محسن در روستای خود با ایجاد کتابخانه توانستند ذهن جوانان روستا را به‌طرف انقلاب و مسائل مذهبی سوق دهند و شبانه‌روز به فعالیت می‌پرداختند.

وی روستائیان را از جنایات رژیم ستم‌شاهی مطلع ساخته و آنان را دعوت و با یک صفوف بسیار فشرده به تظاهرات علیه رژیم می‌پرداختند.

او بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جهت حفظ و دستاوردهای انقلاب و پاسداری از ثمره‌های خون شهدا به عضویت بسیج درآمد.

محسن به‌اتفاق دو نفر از دوستان روستای محل زندگی خود از طرف بسیج لاهیجان به جبهه‌های حق علیه کفر اعزام شدند که هر دو نفر جاویدالاثر شدند.

وی بعد از شهادت دوستانش در جبهه ماند و پس از مدتی ازدواج کرد، چهار روز از ازدواج او نگذشته بود که دوباره به جبهه رفت.

شهید محسن فلاح‌پور سرانجام پس از رشادت‌های فراوان در تاریخ هفتم اسفند 1362 در عملیات والفجر 6 در مصاف با مزدوران آمریکائی صدام در منطقه دهلران چیلات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم