Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از روز پنجشنبه گذشته تاکنون پنج نفر در این استان بدلیل مصرف مشروبات تقلبی حاوی متانول جان باختند و 20 نفر مسموم و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش عصرایران؛ طاهره چنگیز یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تمامی این اشخاص کمتر از 35 سال سن داشتند، افزود: 2 نفر از متوفیان را بانوان تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مسموم شدگان در بخش های مختلف بیمارستان های اصفهان از جمله در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و سه نفر در بخش دیالیز سیر درمانی خود را طی می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر مراقبت بیشتر فرزندان از سوی والدین ، خاطرنشان کرد: اشخاص باید بدانند هرگونه اقدام آسیب رسان به خود سبب از دست رفتن سلامتی و حتی مرگ می شود، بنابراین از این گونه رفتارها بویژه مصرف الکل و مواد مخدر اجتناب کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مشروب تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران به اسرائیل +فیلم

ایتمار بن گویر، وزیر امنیت رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه راشا تودی به تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران اعتراف کرد.

سرویس جهان مشرق - پس از چند روز سانسور اخبار تلفات و خسارات حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغالی توسط رسانه های رژیم صهیونیستی، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل در مصاحبه با شبکه راشاتودی، به تلفات گسترده صهیونیست‌ها اشاره کرد.

بن گویر در مصاحبه خود با شبکه راشا تودی میگوید:

«ما روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذاریم. بعد از مواجهه با حمله هفت اکتبر، ما مورد یک حمله گسترده قرار گرفتیم و در حمله ایران، دو پایگاه اصلی نیروی هوایی ارتش نابود شد و سربازان زیادی کشته شدند»

«نیروهای امنیتی و بخشی از فرماندهان ارتش با حمایت احزاب چپ، امنیت اسرائیل فدای مصالح انتخاباتی بایدن کرده اند همانطور که قبلا گفته ام به نظر من لازم است پاسخ ما به ایران در اسرع وقت و همه جانبه باشد و لزومی ندارد متناسب با حمله ایران باشد» (پاسخ ما میتواند شدید تر باشد)

این اظهارات بی سابقه و بسیار مهم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده است که مقامات و رسانه های عبری زبان به منظور پنهان کردن عمق خسارات و تلفات ناشی از حمله 26 فروردین ایران به سرزمین های اشغالی سانسور خبری شدیدی اعمال کرده اند.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی جزئیات ثبت‌سفارش ارز نیمایی و ارز اشخاص را اعلام کرد
  • دستگاه پرورش هوشمند گیاهان طراحی شد
  • تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران به اسرائیل +فیلم
  • مبنای قانونی اقدامات پلیس در برخورد با مسئله‌ی حجاب در قالب طرح نور چیست؟
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • پنج روش کاربردی برای مراقبت از آجر نسوز نما
  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • ۹۸ درصد گندم کشور با کمباین برداشت می‌شود
  • کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور