Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@13:35:57 GMT

یک ایرانی در انفجار هرات جان باخت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۸۷۹

یک ایرانی در انفجار هرات جان باخت

در حادثه انفجار یک مین در شهرستان غوریان واقع در ولایت هرات افغانستان، یک شهروند ایرانی و یک نیروی سرباز افغانستان جان باختند.

جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات در این باره گفت که این شهروند ایران در پروژۀ خط آهن هرات- خواف کار می‌کرد و هنگامی که در خودروی نیرو‌های امنیتی به غوریان در حال حرکت بود، هدف حمله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون اطلاعات بیشتری در این خصوص منشتر نشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انفجار افغانستان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی نخستین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از ساعت 12:30 امروز در سالن هائومارک تایلند آغاز کرده و مقابل افغانستان قرار گرفته که سرمربی و بازیکنان حریف شناخت خوبی از شاگردان وحید شمسایی دارند.

جدا از اینکه مجید مرتضایی هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را برعهده دارد و به دلیل سال‌ها حضور و فعالیت در لیگ برتر شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی و تفکرات وحید شمسایی دارد، بازیکنان افغانستان هم در لیگ برتر ایران به میدان رفته‌اند.

محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی 5 بازیکنی هستند که در شروع بازی برای افغانستان به میدان رفتند که اسامی آنها جالب توجه است.

افغانستان نخستین حضورش در جام ملت‌های آسیا را با این بازیکنان و سرمربی ایرانی خود تجربه می‌کند و به دنبال خلق شگفتی و نمایش موفق مقابل ایران است.

دیگر خبرها

  • مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی