Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:11:36 GMT

گوشی vivo Z5x تلفن همراهی با امکانات فوق‌العاده

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۹۰۶

گوشی vivo Z5x تلفن همراهی با امکانات فوق‌العاده

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صنایع ساخت تلفن‌های همراه هوشمند Vivo به درصدد است به زودی پرچمدار آینده خود با امکاناتی بی‌نظیر را معرفی کند. شرکت vivo ماه گذشته گوشی Z3x را از مجموعه گوشی‌های سری Z این شرکت معرفی کرد ولی حالا خبرهای از این شرکت حاکی از تلاش مهندسان vivo برای طراحی و تولید گوشی قدرتمند Z5x است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جدیدترین اطلاعات گوشی Vivo Y3 فاش شد +تصاویر

در مدل جدید گوشی سری Z محل قرارگیری دوربین سلفی تغییر می‌کند و کیفیت آن نیز در مقایسه با نسل‌های گذشته تلفن‌های همراه  سری Z شرکت vivo به طرز قابل توجهی افزایش می‌یابد. هم چنین طبق اعلام اینه شرکت چینی Z5x با باتری با ظرفیت باورنکردنی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر مجهز خواهد شد.

متاسفانه پیش بینی‌ها نشانگر قیمت تقریبا زیادی برای این گوشی خواهد بود ولی اگر تمامی مشخصات Z5x مانند باتری آن باشد به طور حتم قیمت گذاری شرکت vivo متناسب با امکانات دستگاه تولیدی خود خواهد بود. از لحاظ تاریخی نیز vivo در بین دیگر شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه هوشمند همواره دستگاه‌هایی مقرون به صرفه و با قیمت مناسب را تولید می‌کرده است. به عنوان مثال گوشی Z3x در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۳ دلار عرضه شد.

با توجه به استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ در گوشی Z3x به نظر می‌رسد دست‌اندرکاران vivo به دنبال از پردازنده‌های قدرتمند‌تری نظیر اسنپدراگون ۶۷۰ یا ۶۷۵ در گوشی Z5x استفاده کنند. سیستم عامل به کار فته است این گوشی Android Pie 9 خواهد بود. البته هیچکدام از این اطلاعات هنوز به صورت رسمی از سوی vivo تایید نشده است و برای مطمئنا شدن از مشخصات این گوشی تا زمان رونمایی رسمی باید صبر کرد.

در سال‌های اخیر چینی‌ها با بهره‌گیری از جدید‌ترین فناوری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های گسترده در صنعت تلفن‌های همراه هوشمند به دنبا رقابت غول‌های گوشی‌های هوشمند در جهان هستند. تحلیل گران فناوری معتقدند: چینی‌ها با تولید گوشی‌هایی توانا چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاط نرم افزاری، موفق‌های زیادی را در بین کاربران در کشورهای مختلف جهان بدست آورده‌اند.

انتهای پیام/

پرچمدارن آینده vivo طرفداران این شرکت را غافلگیر خواهد کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها تلفن همراه هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی

امتداد -با طرح کهربای بانک مرکزی امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مصطفی قمری وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ‎ابزار‌های پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

وی بیان داشت: با طرح کهربای ‎بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های ‎پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استاندارد‌های روز میسر گردیده است.

قمری وفا در پایان تاکید کرد: هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

 گفتنی است پیش از این مهران محرمیان؛ معاون فناوری‌های نوین بانک‌مرکزی در گفتگو با ایبنا اعلام کرده بود که یکی از مهم­ترین اقدامات بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ تکمیل پروژه پرداخت­‌های مبتنی بر NFC است که در سال ۱۳۹۹ از آن رونمایی شد، ولی برای ارائه آن به مردم نیاز به همکاری بانک‌­ها بود.

پیش از این کارت­‌های پنج بانک به پروژه کهربا متصل شده­ بود و مشتریان شبکه بانکی می­‌توانستند از طریق موبایل و نزدیک کردن آن به دستگاه‌­های پوز، بدون استفاده از رمز، با کاربری آسان‌تر و امنیت بیشتری پرداخت­‌های خود را انجام دهند.

با عملیاتی شدن این پروژه و حذف کارت­های بانکی به ­صورت فیزیکی آمار Skimming (کلاهبرداری از طریق دسترسی به اطلاعات کارت‌­های بانکی اشخاص) به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می­‌کند.

 با طرح کهربا مردم می‌توانند کارت بانکی را به داخل موبایل ببرند و با نزدیک کردن موبایل به پوز اقدام به خرید کنند، در این شرایط تجربه کاربری راحت‌تر و امنیت افزایش می‌یابد. 

 

    برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد