Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شکست سروش احمدی در دیدار نهایی وزن ۶۳- کیلوگرم مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در منچستر ایران در حسرت کسب طلا در این مسابقات ماند و با ۳ مدال به کار خود خاتمه داد.

طرفداری - آخرین امید ایران برای کسب یک مدال طلا از مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در منچستر ناامید شد زیرا سروش احمدی در دیدار نهایی از پس قهرمان المپیک بر نیامد و بدین ترتیب ۲ نقره و یک برنز حاصل حضور تیم‌های مردان و زنان ایران در این رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروش احمدی در دیدار فینال وزن ۶۳- کیلوگرم مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان به دیدار ژائو، دارنده مدال طلای المپیک از چین رفت و در راند اول ۵ بر صفر عقب افتاد. در راند دوم، برتری ۱۱ بر ۵ برای ژائو، تکواندوکار چینی را به طلا نزدیک تر کرد.

سرانجام در راند سوم ژائو کار را برای سروش احمدی که نسبت به بازگشت، ناامید بود تمام کرد و در مجموع ۲۷ بر ۷ احمدی را شکست داد. این مدال نقره، سبب شد ایران در این رقابت‌ها با ۳ مدال به کار خود خاتمه دهد. مهلا مومن زاده در منچستر نقره و آرمین هادی پور برنز گرفته بودند.

این در حالی است که انگلیس، میزبان رقابت‌ها از صدور روادید برای برخی از اعضای تیم ملی تکواندوی ایران اجتناب کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد

پیت دان، ستاره WWE ابراز امیدواری کرد که روزی برابر ای جی استایلز قرار بگیرد.

ای جی استایلز با وجود دوران حرفه‌ای طولانی خود همچنان در وضعیت جسمانی ایده‌آلی قرار دارد و یکی از بهترین ستارگان WWE به حساب می‌آید. اگرچه او در آخرین حضور خود در رسلمنیا برابر ال ای نایت شکست خورد، اما با جبران آن شکست در اسمکدان هفته پیش برابر مگااستار توانست جواز مسابقه با کودی رودز برای کمربند آندیسپیوتد WWE را به دست بیاورد.

طرفداری | اگر نگاهی به دوران حرفه‌ای درخشان ای جی استایلز بیاندازیم، تعجبی ندارد که پیت دان از او به عنوان حریف رویایی خود یاد بکند. عضو سابق برالین بروتس در مصاحبه با بیل اپیتر از رسانه Sportskeeda در این رابطه گفت:

از کودکی همیشه احترام و تحسین زیادی برای ای جی استایلز قائل بودم. من هوادار بزرگ کارهای مستقل او و همچنین روزهای ابتدایی حضورش در TNA بودم. آن زمان یک شبکه کشتی کچ در بریتانیا داشتیم که ای جی استایلز را زیاد نشان می‌داد و او کسی بود که به عنوان الگو انتخاب کرده بودم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!