Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@18:49:48 GMT

هندبال را به روزهای اوجش باز می گردانیم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۹۶۰

هندبال را به روزهای اوجش باز می گردانیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نخستین جلسه هیئت هندبال جیرفت در سال ۹۸ با حضور محمود معناصری رئیس و علیرضا صادقی دبیر هیئت هندبال شهرستان، علیرضا معاضدی سرپرست اداره ورزش و جوانان، مهدی فرخی مشاور فرماندار در امور ورزش و جمعی از پیشکسوتان هندبال در محل شورای شهر این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود معناصری رئیس هیئت هندبال جیرفت در این جلسه بر لزوم همدلی و تلاش همه پیشکسوتان برای توسعه هندبال شهرستان تاکید کرد و گفت: با حضور همه پیشکسوتان و با وحدت بیشتر کمک کنیم هندبال جیرفت به روزهای درخشان گذشته باز گردد.

وی افزود: به زودی کمیته های هیئت و مربیان تیم های پایه و بزرگسالان معرفی می شوند تا هر چه سریعتر تمرینات تیم بزرگسالان و آموزش رده های سنی پایه را آغاز کنیم.

در ابتدای این نشست نیز معاضدی سرپرست اداره ورزش و جوانان، فرخی مشاور فرماندار در امور ورزش و برخی از پیشکسوتان هندبال طی سخنان کوتاهی و با بیان نقطه نظرات خود در خصوص راه اندازی مجدد هندبال شهرستان و شکوفایی این رشته پرافتخار، قول هرگونه همکاری را دادند.

یادآور می شود: هندبال جیرفت پرافتخارترین تیم ورزشی در منطقه جنوب استان کرمان است که افتخارات بی شماری در سطح کشور و استان کسب کرده است که می توان به قهرمانی لیگ دسته اول کشور در سال ۱۳۸۴، نائب قهرمانی در لیگ دسته اول کشور  ۱۳۷۸، قهرمانی در مرحله نخست زیر گروه لیگ برتر کشور سال ۱۳۸۹، بازی با تیم ملی جوانان پاکستان و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/ب

نخستین جلسه هیئت هندبال جیرفت در سال ۹۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت و در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۱۵ هکتار از اراضی ملی روستای دولت آباد از توابع بخش اسفندقه که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی افزود: هرگونه زمین‌خواری بر اساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس و پرداخت خسارت محکوم خواهد شد.

صادقی، ادامه داد: نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان جیرفت به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو با آنها برخورد خواهند کرد.

کد خبر 6086743

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود