Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@05:32:19 GMT

کنکور سراسری 98 به تعویق نمی افتد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۲۹۶۲

کنکور سراسری 98 به تعویق نمی افتد

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری 98 رای مثبت دادند.

به گزارش ایرنا، مساله تعویق کنکور سراسری سال 98 بعد از وقوع سیل در استان های خوزستان، لرستان و گلستان مطرح شد. برخی نمایندگان مجلس بر این باور بودند به علت کمک رسانی داوطلبان کنکور به سیل زدگان، فرصت آمادگی برای این آزمون وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها هفته گذشته نیز در پی جمع آوری امضا و اعلام درخواست خود به رئیس جمهوری مبنی بر تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری بودند.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش عصر امروز به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی رفت و در این باره توضیحاتی داد.

علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا در این باره، اظهار داشت: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با استناد به دلایلی از جمله تعویق در شروع سال تحصیلی، مخالفت خود را با عدم تغییر زمان برگزاری این آزمون اعلام کرد.

وی گفت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم با توجه به دریافت گزارش رئیس سازمان سنجش، به این جمع بندی و رای مثبت رسیدند که زمان این آزمون تغییر نکند.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: هیچ تغییری در سهمیه های کنکور سراسری امسال رخ نمی دهد و تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ نخواهد شد.

ابراهیم خدایی پیش از این نیز در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه و آموزش تاکید کرده بود که کنکور سراسری سال 98 روزهای 13 و 14 تیرماه برگزار می شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کنکور سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرارتیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور در گلبهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس بهزیستی شهرستان گلبهار گفت: برای نخستین بار به پیشنهاد رئیس دادگستری گلبهار تیمی متشکل از روانشناسان خبره در محل برگزاری کنکور سراسری این شهرستان مستقر می‌شوند.
حسین وکیلی افزود: کاهش اختلال اضطرابی، آرام سازی ذهنی، کاهش استرس و ارائه راهکار به داوطلبان در محل برگزاری کنکور سراسری از جمله اهدافی است که دنبال می‌شود.
وی گفت: معتقدیم حضور تیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور آرامش خاصی به داوطلبان کنکور داده و با راهنمایی‌های تخصصی از بروز بحران جلوگیری می‌کنند

دیگر خبرها

  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • استقرارتیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور در گلبهار
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • زمان دریافت کارت کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور
  • زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • ۹۵۶ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت دوم کنکور سراسری
  • ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان دشتی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند