Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:46:33 GMT

کشف ۱۶۷ تن کالای احتکار در صحنه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۳۰۵۹

کشف ۱۶۷ تن کالای احتکار در صحنه

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار «منوچهر امان اللهی» فرمانده نیروی  انتظامی استان کرمانشاه روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس از وجود یک انبار محل احتکار کالا‌های اساسی در صحنه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ماموران انتظامی صحنه با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا در یکی از نقاط شهر شدند.

سردار امان اللهی کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضائی و همراهی نمایندگان سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی، ماموران در محل حاضر شده و نسبت به بازرسی از انبار مورد نظر اقدام کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این بازرسی، ۱۰۷ تن سویا، ۵۰ تن نخود و ۱۰ تن برنج احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.
وی همچنین با اشاره به پلمب این انبار، از دستگیری صاحب آن و معرفی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
سردار امان اللهی در پایان گفت: برخورد با پدیده قاچاق و احتکار کالا و مبارزه با قاچاقچیان و محتکران جزو مهمترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه است که با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ز


۱۶۷ تن کالای احتکار شده کشف شد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز خبر داد و گفت: برای مهار این حریق ۱۰ ایستگاه اعزام شده‌اند.

هادی عیدی‌پور در گفتگو با ما در تشریح جزئیات این حادثه گفت: دقایقی پیش انبار کالا در میدان مهارت شیراز دچار آتش‌سوزی گسترده‌ای شد که به دنبال آن ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات اطفاء به منطقه اعزام شد.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز