Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-16@09:58:02 GMT

بومی‌سازی ۳۰۰ قطعه کاربردی صنعت حفاری کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۳۲۱۵

بومی‌سازی ۳۰۰ قطعه کاربردی صنعت حفاری کلید خورد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، بهنود منصورنژاد، رئیس مهندسی ساخت مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران با اعلام این مطلب گفت: این قطعات و تجهیزات مربوط به پمپ‌های سیال حفاری، دراورکس، آچارهوا، پمپ‌های گریز از مرکز، تجهیزات خدمات فنی و ابزار در گردش حفاری است.

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری ایران با ۲۵۰ سازنده قطعات و صنعتگران داخلی ارتباط کاری دارد، افزود: با برنامه‌ریزی و نیازسنجی انجام‌شده از مدیریت‌های عملیاتی و خدمات فنی و مهندسی، بومی کردن تولید قطعات و تجهیزات در طول سال استمرار و افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مهندسی ساخت مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر همکاری و تعامل مؤثر با مراکز علمی، پژوهشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و مجتمع‌های بزرگ صنعتی کشور اظهار کرد: از تجهیزاتی که تاکنون به منظور این همکاری‌ها در داخل تولید شده است می‌توان به سازه دکل حفاری، دستگاه لوله مغزی سیار، پمپ سیال حفاری، ابزار درون چاهی نمودارگیری، مجموعه کامل MWD برای حفاری جهت‌دار و سیستم سطحی نمودارگیری اشاره کرد.

منصورنژاد اظهار داشت: حاصل همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و سازندگان و صنعتگران داخلی در بیش از یک دهه گذشته، ساخت و بومی‌سازی ۴ هزار و ۷۵۶ قلم قطعات پرمصرف صنعت حفاری است که این قطعات با احتساب تکثیر، افزون بر ۲۱ هزار قطعه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: حفاری نفت دکل حفاری شرکت ملی حفاری ایران تجهیزات نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی دستگاه تمام خودکار تعمیر و باز سازی نمایشگر تلفن همراه

مدیرعامل  یک شرکت دانش بنیان گفت: فناوری تولید دستگاه تعمیر و بازسازی نمایشگرتلفن همراه پیچیده است که بومی سازی آن کاهش هزینه‌های تعمیرات را برای مصرف کننده به همراه دارد.

محجوب هاشمی افزود:دستگاه ایرانی با قیمت یک سوم نمونه خارجی تولید شده وتعمیر نمایشگر‌های تلفن همراه سالانه از خروج ۳ میلیون دلار ارز جلوگیری می‌کند.

او گفت: دقت تعمیرات نمایشگر تلفن همراه دستگاه بومی سازی شده ۹۵ درصد است.

فناوران این شرکت همچنین دستگاه تعمیر و تولید صفحه‌های الکترونیکی تلفن همراه را هم بومی سازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • بومی‌سازی کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب در داخل کشور
  • بومی سازی کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت
  • کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب بومی سازی شد
  • گروسی: دنبال سفر به ایران هستم/ غنی‌سازی با خلوص بالا به معنای ساخت بمب نیست
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد
  • ۱۵ هزار ‬قطعه از تاسیسات مورد نیاز شرکت نفت گچساران از سوی متخصصان داخلی ساخته شد
  • بومی سازی دستگاه تمام خودکار تعمیر و باز سازی نمایشگر تلفن همراه
  • شناسایی شرکت‌های توانمند حوزه ساخت قطعات دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری
  • دستگاه تعمیر نمایشگر تلفن همراه بومی‌سازی شد