Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مسعود تابش در پایان جلسه شورای تامین اظهار کرد: عده ای از طرفداران مرتب با ما تماس می گیرند و می گویند چرا از حق ما دفاع نمی کنید. ما دفاع می کنیم ولی اهل جاروجنجال نیستیم. با روش عاقلانه و از طریق مراجع ذی صلاح و ذی اثراقدام می کنیم.

مسعود تابش افزود: منتظر بودیم تا در جلسه شورای تامین استان هم شرکت کنیم و نظرشان را بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر شورای تامین هم به صورت رسمی اعلان خواهد شد که تمام ارگانها نظر مساعد نسبت به این مساله نداشتند.

وی با ابراز تعجب از تصمیم سازمان لیگ برای تقسیم سهمیه تماشاگران به صورت مساوی اظهار کرد: این بازی در مرحله نیمه نهایی است. اگر فینال بود، منطقی و عرف این بود که تماشاگران به صورت مساوی وارد ورزشگاه شوند ولی الان در مرحله نیمه نهایی هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: قرعه کشی جام حذفی از مدت ها قبل انجام شده بود و ما ماه ها پیش می دانستیم در اصفهان میزبان پرسپولیس هستیم. اینکه یک باره اعلام کردند سهمیه تماشاگران پرسپولیس و سپاهان مساوی است، شهر و استان اصفهان را ملتهب کرد. قطعا با این وضعیت برگزاری مسابقه دشوار می شود.

تابش تصریح کرد: باشگاه سپاهان با این تصمیم سازمان لیگ صددرصد مخالف است. قصد نداریم التهاب را بیشتر کنیم ولی فدراسیون و سازمان لیگ بررسی کنند و ببینند برگزاری بازی در این شرایط می تواند منطقی و صحیح باشد یا نه.

وی با اعلام اینکه اعتراض مکتوب باشگاه سپاهان به فدراسیون و سازمان لیگ بیان کرد: امیدواریم که به این اعتراض توجه و در تصمیمشان تجدید نظر کنند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: دوستان می گویند این بحث از سال گذشته مصوب شده است ولی نه به باشگاه و نه به هیات فوتبال ابلاغ نشده است. در همین جام حذفی وقتی برای بازی با مس به کرمان رفتیم سهمیه تماشاگران 90 به 10 بود. در بازی با نساجی هم که ما میزبان بودیم، 10 درصد ورزشگاه به تماشاگران نساجی اختصاص یافت. حتما در این بحث تجدیدنظر کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه سپاهان پرسپولیس جام حذفی نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم

هافبک تیم فوتبال ملوان مدعی است، شاگردان مهدی تارتار در فصل جاری لیگ برتر چشم به جایگاه سپاهان دارند و می‌خواهند در بین بالانشینان جدول باشند. - اخبار ورزشی -

پویا پورعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم، خصوصاً در نیمه دوم که فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم، اما در نهایت پرسپولیس از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و برد. البته گل آنها آفساید بود و یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در ضمن سروش رفیعی یا امید عالیشاه باید اخراج می‌شدند.

هافبک تیم فوتبال ملوان در ادامه خاطر نشان کرد: ما به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و بابت اشتباهات داوری خیلی ضرر کردیم، در ضمن فکر می‌کنم ما خودباوری لازم برابر پرسپولیس را نداشتیم و آنها از تجربه‌شان استفاده کردند. متأسفانه اشتباهات داوری اجازه نداد از پرسپولیس امتیاز بگیریم و دست خالی زمین را ترک کردیم.

وی در مورد بازی تیمش برابر سپاهان هم تصریح کرد: ما میزبان هستیم و این یک بازی شش امتیازی برای ما محسوب می‌شود. ما چشم به جایگاه سپاهان در جدول داریم و در این مسابقه محکوم به برد هستیم. البته سپاهان تیم کوچکی نیست و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدواریم با حمایت هواداران برنده شویم.

پورعلی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود، اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است، چون کیفیت فنی بالایی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک جلسه محرومیت تعلیقی برای حسینی و جریمه نقدی مرادمند و باشگاه استقلال/ محرومیت برای تماشاگران اراکی
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • سپاهان 60 میلیون جریمه شد