Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@10:56:13 GMT

راهپیمایی فعالان فلسطینی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۳۳۳۸

فعالان فلسطینی در سالگرد جنایت روستای الطنطوره با برگزاری راهپیمایی گسترده بر حق بازگشت به سرزمین خود تاکید کردند.

خالد الفقیه، گزارشگر شبکه المنار گفت کنار قبر‌های جمعی شهدای روستای الطنطوره در جنوب شهرستان حیفا، مقصد پنجمین راهپیمایی بازگشت در هفتاد و یکمین سالگرد نکبت مردم فلسطین بود.

گروه‌های صهیونیستی سال ۱۹۴۸ دویست جوان فلسطینی را مجبور کردند به دست خود قبرهایشان را حفر کنند و این پیش از آن بود که به سمت آن‌ها تیراندازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صهیونیست‌ها سپس خانواده‌های این جوانان را مجبور کردند تا به دست خود بر قبر‌های فرزندان شان خاک بریزند.

سامی العلی، عضو کمیته هماهنگی راهپیمایی بازگشت به روستای الطنطوره گفت ما هرگز این جنایت را فراموش نخواهیم کرد. ما جنایتکاران را تعقیب خواهیم کرد. جنایت الطنطوره را نه می‌توان پنهان کرد و نه می‌توان آن را از خاطره‌ها زدود.

گزارشگر المنار گفت راهپیمایی فلسطینیان زیر پرچم فلسطین و با سر دادن شعار‌هایی در تاکید بر بازگشت به سرزمین شان و اخراج اشغالگران از آن برگزار شد.

محمد دعیق یکی از پناهندگان روستای الطنطوره گفت ما بر بازگشت به سرزمین خود اصرار داریم و انشالله هر سال اینجا حضور پیدا می‌کنیم تا بازگشت نهایی و واقعی تحقق یابد و ما دولت خود را در سرزمین فلسطین تشکیل دهیم.

گزارشگر المنار گفت معامله قرن ترامپ و طرح‌های دیگر برای حل قضیه فلسطین، در گفتگو‌های شرکت کنندگان در ساحل دریا به بحث گذاشته شد، ساحلی که شاهد کشتار فرزندان فلسطینی بوده است.

محمد معاری، وکیل و فعال سیاسی از سرزمین سال ۱۹۴۸ گفت همه تلاش‌های دشمن صهیونیست به یاری خدا با شکست روبرو خواهد شد، زیرا امروزه واقعیتی جدید پا به میدان نهاده است، واقعیتی که از حق عربی و مقاومت حمایت می‌کند.

گزارشگر المنار گفت راهپیمایی الطنطوره با قرائت اذان و افطار رمضانی به پایان رسید، اذانی که دهه‌ها است در منطقه باقی مانده از روستای الطنطوره دیگر شنیده نمی‌شود. در همین حال جوانان شرکت کننده در راهپیمایی بازگشت، بر همت و عزم خود برای بازگشت به سرزمین خود تاکید کردند. این در حالی است که جنایت کشتار الطنطوره فقط یکی از هفتاد جنایت و کشتاری است که صهیونیست‌ها در سال ۱۹۴۸ مرتکب شدند، کشتار‌هایی که پانزده هزار شهید بر جای گذاشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین تیراندازی خاک پناهندگان پناهندگان تیراندازی خاک خانواده دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی شتر‌ها در محوطه کاخ وینسنس فرانسه (فیلم)

 



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هنر و زیبایی در کاخ چهل ستون اصفهان (فیلم) مکان‌های شگفت انگیز در ایران (فیلم) عمارت چهل‌ستون؛ ارزشمندترین بنا‌های صفوی در قزوین (فیلم)

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • راهپیمایی شتر‌ها در محوطه کاخ وینسنس فرانسه (فیلم)
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه