Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه سوریه به خبر جعلی تروریست‌ها مبنی بر اینکه ارتش سوریه در حومه لاذقیه از سلاح شیمیایی استفاده کرده است، واکنش نشان داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از سانا، مقام مسئول در وزارت امور خارجه سوریه گفت: گروه‌های تروریستی و برخی رسانه‌های وابسته به آن‌ها یک خبر جعلی و دروغین در مورد استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در کبانی واقع در حومه لاذقیه منتشر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقام مسئول وزارت خارجه سوریه به همکاری این کشور با سازمان منع تسلیحات شیمیایی اشاره و این خبر‌ها را به طور کامل تکذیب و تاکید کرد که این خبر‌ها عاری از صحت و بی پایه و اساس است.

این مقام وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: همانگونه ارتش سوریه این اخبار را رد کرده است، این اخبار کاملاً نادرست است. سوریه قبلاً از این سلاح استفاده نکرده و هم اکنون نیز استفاده نکرده است، زیرا اصلاً سلاح شیمیایی ندارد.

وزارت خارجه افزود: خبر‌های جعلی و دروغین مکرر، مانع ادامه جنگ سوریه با تروریسم به منظور بازگرداندن امن و ثبات به تمام خاک خود، نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سوریه ارتش لاذقیه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند

به گزارش خبرآنلاین، زاهر جبارین، قائم مقام رهبر جنبش حماس در کرانه باختری و مسئول پرونده اسرا و شهدای این جنبش خاطرنشان کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد ندارد جنگ را متوقف کند و این رژیم را به سمت نابودی و زوال سوق می‌دهد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، زاهر جبارین در ادامه گفت خانواده‌های اسرای صهیونیست باید بدانند که نتانیاهو برای آزادی فرزندانشان جدیتی ندارد و اگر داشت، این کار را می‌کرد.

وی همچنین تصریح کرد بزرگترین دلیل و گواه بر عدم جدیت نتانیاهو، اخبار درز شده به بیرون است که نشان می‌دهد او هیچ اختیاری به هیئت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی نداده است.

به گزارش ایسنا این رهبر جنبش حماس در ادامه تاکید کرد قدس و کرانه باختری در مرکز نبرد طوفان الاقصی قرار دارند به همین دلیل کابینه رژیم صهیونیستی قصد دارد نبرد بر سر آن‌ها را به نفع خود یکسره کند.

زاهر جبارین ادامه داد کرانه باختری در مقابل جنایتکاران خواهد ایستاد و ملت فلسطین به رغم تمامی جنایات و خونریزی‌ها در سرزمین خود ثابت و پایدار خواهد بود.

وی اظهار کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین باید در کنار ملت خود ایستاده و موضعی واضح و روشن در حمایت از آن‌ها در نبرد وجودی خود اتخاذ کند.

زاهر جبارین در پایان تاکید کرد که ملت فلسطین در کرانه باختری برای ماندن در سرزمین خود دست به نوآوری و خلاقیت خواهد زد.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896675

دیگر خبرها

  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • امیرعبداللهیان در گفت وگو با وزیر امور خارجه ژاپن: مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک ایران در سوریه را حساب شده هدف قرار دادیم
  • گروسی: ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم
  • مروری بر سناریویی که رژیم جعلی در فضای رسانه‌ای دست گرفت