Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-20@04:47:35 GMT

تیم ملی کاراته ایران قهرمان لیگ جهانی استانبول شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۳۳۹۳

خرداد؛ تیم ملی کاراته ایران با کسب 6 مدال طلا و 3 برنز عنوان قهرمانی دومین مرحله لیگ سری (آ) در استانبول ترکیه را از آن خود کرد.
در پایان دومین مرحله دوم لیگ جهانی سری (آ) کاراته در سال 2019 که به میزبانی ترکیه و با حضور یک هزار و 813 کاراته کا از 103 کشور برگزار شد، تیم ایران با کسب 6 مدال طلا و 3 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیه میزبان این رقابت ها با 4 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز نایب قهرمان شد و ژاپن با یک طلا، 3نقره و 3 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.اسپانیا با یک طلا و یک برنز سوم شد و مونته نگرو و یونان هر کدام با یک طلا به صورت مشترک چهارم شدند.تیم های ایتالیا، چین تایپه، پرو، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، استرالیا، گرجستان و مصر در رتبه های بعدی قرار گرفتند.در تفکیک 2 بخش مردان و زنان تیم ایران در مردان با 3 طلا و 3 برنز قهرمان شد و در زنان نیز با 3 طلا به عنوان نخست رسید.**اسامی مدال آوران تیم ایران**طلاطراوات خاکسار، حمیده عباسعلی، کاتای تیمی زنان متشکل از پریسا رحمانی، مائده نصیری و مهری یزدانی، بهمن عسکری، مهدی قراری زاده و صالح اباذری**برنزمهدی خدابخشی، علی مسکینی و کاتای تیمی مردان متشکل از ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر.  برچسب ها: تیم ملی کاراته ، قهرمان لیگ جهانی استانبول ، استانبول

منبع: خرداد

کلیدواژه: تیم ملی کاراته استانبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمود نعمتی کاراته کای تیم استقلال قم در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در روز سوم رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با غلبه بر همه حریفان به بازی پایانی راه یافت.

وی در فینال برابر مهدی شه‌گل از استان همدانی تن به شکست داد و به مدال نقره بسنده کرد.

پیش از این مرتضی نعمتی دیگر کاراته کای تیم استقلال قم در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم صاحب نشان طلا شده بود.

مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی در رده های سنی مختلف به میزبانی همدان در حال پیگیریست.

دیگر خبرها

  • اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به علی دایی (فیلم)
  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم)
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان