Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@04:31:26 GMT

وقوع انفجار در نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۳۴۰۰

وقوع انفجار در نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد

به گزارش خبرگزاري صداوسيما از بغداد وزارت کشور عراق سقوط چند فروند موشک کاتیوشا را در منطقه سبز تایید و اعلام کرد جزئیات اين حمله متعاقبا اعلام می شود.

پیشتر صدای دو انفجار در نزدیکی سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد شنیده شد. موشک های کاتیوشا به منطقه ای در سه کیلومتری سفارت آمریکا در منطقه سبز برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين شبکه تلویزیونی العراقیه اعلام کرد این حمله خسارتی درپی نداشته است. نیروهای امنیتی و مسلح عراق پس از وقوع انفجار در منطقه سبز بغداد, این منطقه را مسدود و عملیات جستجو و بازرسی را در آن آغاز کردند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انفجار بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که این کشور خواهان جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه خاورمیانه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه در جریان دیدار با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق اعلام کرد: واشنگتن متعهد به حفاظت از منافع ایالات متحده و شرکایش در منطقه از جمله عراق است. آمریکا متعهد به حمایت از امنیت اسرائیل است.

بایدن همچنین اظهار داشت که آمریکا متعهد به برقراری یک آتش بس است که اسرا را به خانه بازمی‌گرداند و از گسترش جنگ جلوگیری می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خواهان جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه خاورمیانه است.

نخست وزیر عراق نیز در این دیدار در واشنگتن با تاکید بر اینکه بغداد خواستار ممانعت از گسترش درگیری است، ابراز داشت که دیدگاه های ایالات متحده و عراق ممکن است در مورد آنچه در منطقه اتفاق می‌افتد متفاوت باشد.

بایدن برای کمک به اسرائیل دست به دامان رهبران کنگره شد

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • دانمارک سفارت خود را در بغداد می‌بندد
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • عراق نگران است منطقه به جنگ گسترده‌تری کشیده شود 
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • بایدن: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • ایران، آمریکا و اسرائیل به دنبال جنگ فراگیر نیستند/ اسرائیل با توجه به بعد مسافتی که دارد توانایی حمله به ایران را ندارد / اسرائیل موشک ندارد از نظر پدافند و سیستمی نیز ضعیف است
  • تحلیلگر عراقی: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل در خاک ما سامانه پدافند هوایی ایجاد کرده است