Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@08:05:58 GMT

امرای قطر و کویت با یکدیگر دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۳۵۱۰

شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر روز یکشنبه برای دیدار و گفت‌وگو با امیر کویت به این کشور سفر کرد.

خبرگزاری رسمی کویت گزارش داد که دو طرف کویتی و قطری در این دیدار درباره راه‌های تقویت و توسعه همکاری دوجانبه و همچنین آخرین تحولات منطقه و جهان بحث و تبدل نظر کردند.

دوحه یا کویت هنوز گزارشی درباره جزئیات دیدار امیر کویت و قطر منتشر نکرده‌اند، اما تاکید کردند که این دیدار برای تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آغاز بحران قطر با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، کویت نقش میانجی برای حل اختلافات بین دو طرف را ایفا کرده است و در این راستا، امیر کویت چند دیدار با همتای قطری خود داشت.

عربستان، امارات، بحرین و مصر از پنجم ژوئن سال ۲۰۱۷ روابط خود را با قطر قطع کرده و این کشور را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند در حالی که دوحه به شدت این اتهام را رد می‌کند.

این دومین سفر امیر قطر به کویت طی سال جاری میلادی است. شیخ تمیم در اوایل فوریه گذشته نیز در دیدار با صباح الاحمد الجابر الصباح و مسئولان بلندپایه کویتی مذاکراتی با آن‌ها درخصوص بحران میان کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس و روابط دوجانبه و پرونده‌های مورد توجه دو طرف داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قطر کویت بحرین مصر تروریسم حوزه خلیج فارس بحرین تروریسم حوزه خلیج فارس قطر کویت مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امیر عبدی در جایگاه پنجم قرار گرفت

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۷۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نگاهی به نیم قرن سیاست اعراب درباره رژیم اسرائیل؛ از اکتبر 1973 تا اکتبر 2023، استحاله عربی چگونه رقم خورد؟ + اسناد
  • خوان لاپورتا و ژاوی در آغوش یکدیگر؛ دیدار رییس بارسلونا با کادرفنی پیش از دیدار حساس با پاری سن ژرمن / فیلم
  • دیدار امیر عبداللهیان با مقام سازمان جهانی بهداشت
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس
  • شکست تلخ؛ دست امیر عبدی از مدال آسیایی کوتاه ماند
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امیر عبدی در جایگاه پنجم قرار گرفت
  • امیر عبدی در جایگاه پنجم قرار گرفت
  • نخست‌وزیر جدید کویت منصوب شد
  • نخست‌وزیر کویت منصوب شد