Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:39:46 GMT

مدیران از الگوهای موفق توسعه استفاده کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۳۵۱۳

مدیران از الگوهای موفق توسعه استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز یکشنبه در جلسه گفتگوی بخش خصوصی و دولت در استانداری ایلام گفت: مدیران از کارهای موفق در استان‌های دیگر الگوبرداری کنند.

وی ادامه داد: برخی تجربه‌های مثبت از جمله در حوزه گردشگری وجود دارد که استفاده از آنها راه ما را در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کوتاه‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که اگر خواستار رشد استان هستیم باید افق دید مدیران بازتر شود، عنوان کرد: باید همه کمک کنند راه برای ورود سرمایه گذاران باز شود و تقاضای من این است که مجموعه اقدامات در حوزه اقتصادی در جهت جذب سرمایه گذاری ساماندهی شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خواستار استفاده از ظرفیت قانون گذاری نمایندگان برای رفع موانع توسعه‌ای استان شد و تصریح کرد: از آنجا که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از پتانسیل و ظرفیت بالایی برای قانون گذاری برخوردار هستند می‌طلبد که نیازها، احتیاجات و مشکلاتی که در مسیر توسعه استان هست با تصویب قوانین مشکل گشا از پیش رو برداشته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: نمایندگان در بحث سازمان نظام مهندسی صنعت و معدن نیز می‌توان با ارائه یک طرح قوی در جهت رفع مشکل با دولت همکاری کنند.

استاندار ایلام با بیان این که برخی افراد توقعات اشتباهی از نمایندگان در حوزه عزل و نصب‌ها دارند، افزود: این انتظارات گاهی اوقات باعث می‌شود که نمایندگان از رسالت اصلی خود خارج شوند و این به ضرر استان است.

کد خبر 4621173

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی توسعه پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از نمایندگان برای تقدیر از فعالیت های پلیس در حوزه حجاب به دیدار سردار رادان رفتند

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امروز اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به دیدار سردار رادان رفتند و با تقدیر از پلیس بر تداوم فعالیت‌های پلیس در حوزۀ عفاف و حجاب تاکید کردند.

کد خبر 846501 منبع: فارس برچسب‌ها احمد رضا رادان پلیس فتا خبر ویژه زنان - حجاب

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • این گروه از نمایندگان برای تقدیر از فعالیت های پلیس در حوزه حجاب به دیدار سردار رادان رفتند
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم شمار مشتریان نفت ایران را افزایش داد
  • عملکرد دولت سیزدهم در دیپلماسی انرژی شمار مشتریان نفت ایران را افزایش داد
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • کارنامه سفر نخست‌وزیر عراق به آمریکا؛ موفق یا ناکام؟
  • قم موفق‌ترین کلان‌شهر کشور در حوزه پسماند؛ کاهش میزان دفن مستقیم به صفر