Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@16:31:35 GMT

رای میلیاردی دادگاه به بازیکن کروات

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۳۵۶۱

حکم دادگاه عالی ورزش که قبلاً صادر شده بود حالا در وب سایت دادگاه عالی ورزش بارگذاری شده است.

باشگاه استقلال در لیگ پانزدهم با پروپئیچ قراردادی به مبلغ ۳۱۰ هزار دلار برای یک فصل امضا کرده بود و این بازیکن در پایان فصل در فهرست مازاد قرار گرفت که این مساله باعث شکایت او به فیفا شد. در نتیجه این شکایت غیر حقوق باقی مانده (۱۱۰ هزار دلار) پروپئیچ ۲۵۵ هزار دلار هم غرامت دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین در مجموع استقلال باید ۳۶۴ هزار دلار به بازیکنی بدهد که در فصل بعد و بعد از جدایی از استقلال قراردادی به مبلغ ۵۰ هزار یورو با یک باشگاه آلبانیایی امضا کرده است.

رای اولیه پرونده پروپیچ در فوریه ۲۰۱۷ صادر شده و دادگاه عالی ورزش در تجدید نظر آن را تایید کرده است. این قرارداد در دوران بهرام افشارزاده امضا شده و به این سرانجام رسیده است در حالی که بنابر ادعای افراد مطلع پرو با ۳۰ هزار دلار حاضر به فسخ قرارداد بوده است.

قبلاً این اتفاق با جزییات کاملاً مشابه در باشگاه استقلال در دوره مدیریت علی فتح الله زاده و در پرونده گوران لاوره تکرار شده است. مواردی از این دست در باشگاه پرسپولیس رخ داده است که مهمترین آن پرونده معروف مانوئل ژوزه است که با غرامت چند میلیاردی به اتمام رسید.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال فیفا حقوق پرو باشگاه استقلال فتح الله زاده باشگاه پرسپولیس استقلال رای علیه میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حکم اعدام توماج صالحی ؛ احتمال تبدیل به حبس طول المدت

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

به گزارش میزان، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: حکم (اعدام توماج صالحی) بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

در همین‌باره مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است

دیگر خبرها

  • جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی ؛ احتمال تبدیل به حبس طول المدت
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد!
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد