Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم فوتبال میلان یک پیروزی خانگی آسان به دست آورد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته سی و هفتم رقابت‌های سری A ایتالیا، تیم میلان در زمین خودش مقابل فروزینونه سقوط کرده به برتری آسان 2 - صفر دست یافت.

پیونتک در دقیقه 57 و سوسو در دقیقه 66 برای میزبان گل زدند تا میلان با این پیروزی 65 امتیازی شده و با حضور موقت در رده چهارم به حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا امیدوار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آ ث میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آ ث میلان آ ث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با برد 2-1 مقابل میلان در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل قهرمانی‌اش را مسجل کرد و سیمونه اینزاگی اکنون خوشحال‌ترین مربی جهان است.

مربی سابق لاتزیو با هدایت اینتر به قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا رسیده بود و همچنین راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا هم شده بود اما در دوران حرفه‌ای‌اش هرگز قهرمانی سری A را تجربه نکرده بود.

اینزاگی در نشست خبری این بازی تاریخی گفت:"اسکودتو؛ امشب شب زیبایی است که باید با همه آن را سهیم شد، باشگاه، مدیران، رئیسی که متأسفانه در کنار ما نیست اما بسیار خوشحال است و من آن را احساس کردم. به خانواده ام، همسرم، پدر و مادرم فکر می‌کنم که در این سه سال نقش مهمی داشتند، من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

چه چیزی شما را بیشتر خوشحال می‌کند؟

این طرفداران، شور و شوق هواداران من را خوشحال می‌کند. من 3 سال را با 6 جام و یک فینال لیگ قهرمانان می‌بینم: تصور کردن آن به این شکل دشوار بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم. دوست دارم به قهرمانی در میلان افتخار کنم. بازی کردن از نظر روانی برای آن‌ها آسان نبود و تا آخر تمام تلاششان را انجام دادند، میلان حریف بسیار معتبری در این سه سال بوده و در سال های آینده نیز همینطور خواهد بود.

قطعا روز سختی داشتید، اینطور نیست؟

می‌خواستیم امشب قهرمان شویم. فکر می‌کردم کسی امروز صبح درباره تمرین زیر باران چیزی بگوید، اما هیچ‌کس چنین چیزی نگفت. امروز صبح روی جزئیاتی که بسیار مهم بودند، مانند جای‌گیری‌ها کار کردیم.

چگونه در تاریخ اینتر جای می‌گیرید؟

در روزهای اخیر درباره قهرمانی در میلان به من می‌گفتند... قهرمانی و سوپرجام، امسال خیلی خوب پیش رفت. این کاری است که از خیلی قبل شروع می‌شود، از اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید. ما سه سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم.

دیگر خبرها

  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • رنگرز: باید خوب تمرین کنیم تا در المپیک نتایج قابل قبول بگیریم
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!
  • پل مرسون: آرسنال با کسب سه پیروزی، به کورس قهرمانی لیگ برتر بر می‌گردد