Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@20:45:00 GMT

آیت الله ری شهری: گرینش درست مسئولان جلوی فساد را می گیرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۳۷۳۵

آیت الله ری شهری: گرینش درست مسئولان جلوی فساد را می گیرد

آیت الله ری شهری: گرینش درست مسئولان جلوی فساد را می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اموال عمومی حقوق دستگاه های دولتی شورای اداری وزارت اطلاعات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند

 آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در دیدار عباس ذاکریان فرماندار قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، گفت:در جریان انتخابات دشمن به دنبال این بود که مردم را ناامید و دلسرد کند.

او با عنوان اینکه دولت برای اصلاح امور به دنبال کار بنیادین و حساب شده است، گفت: اگر شتاب‌زده عمل شود ممکن است نتیجه عکس داشته باشد؛ بنابراین یکی از کار‌های ارزشمند این دولت این است که پایه‌های اقتصاد را تقویت می‌کند و تلاش می‌کند آنچه رهبر معظم انقلاب می‌خواهند را عملی کند.

امام جمعه قم با اظهار اینکه کشور ما یک کشور معنوی، دینی و معتقد به خدا و مبدأ غیب است، گفت: بشر به معنویت احتیاج دارد و تنها کشوری که استوار و حساب شده و با رهبری شایسته و مردمی عزیز با تکیه بر آموزه‌های معنوی و دینی حرکت می‌کند ایران است و باید این را قدر دانست و آسیب‌هایی که از گذشته وجود داشته را تکرار نکنیم.

آیت الله سعیدی با اعلان اینکه مردم باید احساس کنند اگر کسی می‌خواهد کار کند در کشور جا دارد و از و استقبال می‌شود، گفت: اگر کسی توان و عرضه کار دارد باید از او استفاده شود و این باعث می‌شود که مردم به‌نظام دلگرم شوند.

او با اشاره به حضور ۳ و نیم میلیونی مردم در جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران گفت: وقتی مردم پای‌کار بیایند بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود؛ بنابراین باید این پیوند برادری و پای‌کار انقلاب بودن مردم را حفظ کنیم.

آیت الله سعیدی هدف دشمن را دوقطبی‌سازی جامعه دانست و افزود: اگر ما با اتحاد و انسجام و جذب حداکثری کار کنیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ ولی اگر این‌گونه نباشیم دشمن با شایعه‌سازی و بازی‌کردن با آبروی افراد هر غلطی می‌تواند بکند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اظهار اینکه مردم ما ولایی و متدین هستند، گفت: گمان نکنید مردمی که در انتخابات شرکت کردند، مشکل ندارند؛ بلکه مردم وقتی دیدند رهبرشان از آنها می‌خواهد حضور مسئولانه داشته باشند؛ در صحنه حاضر شدند و ما باید با رفتار، برنامه‌ها و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی مسئولانی که در امورات فرهنگی درست عمل نکردند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان
  • شعار جهش تولید سرلوحه کار و تلاش مسئولان قرار گیرد