Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج راد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، در مراسم افطار شب گذشته ریاست جمهوری که با حضور اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد حضور داشتم و مسائل بسیاری از دغدغه‌های هنرمندان مطرح شد که هر هنرمند در حوزه فعالیت خود مطالبی را عنوان کرد.

راد خاطرنشان کرد: مدیر عامل خانه تئاتر در این مراسم مسائل بسیاری را مطرح کرد و من نیز در این مراسم مسائل مربوط به اهالی تئاتر را برای ریاست جمهوری مطرح کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائلی که به شخصه در این مراسم عنوان کردم مربوط به امنیت شغلی هنرمندان و مطالبات صنفی بود.

وی افزود: بخش عمده‌ای از مطالب عنوان شده توسط اصحاب فرهنگ و هنر مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شد و ریاست جمهوری مسائل را به این وزارتخانه ارجاع داد که قرار است نتایج پیگیری‌ها به هنرمندان اطلاع‌رسانی شود.

این بازیگر در پایان گفت: اگر مطالباتی که هنرمندان در این جلسه مطرح کردند از سوی مسئولان پیگیری شود حتماً اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و می‌توان این مراسم را یک اتفاق مثبت دانست.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون ریاست جمهوری فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه موسیقی با اعتبار مستقل آغاز به کار می‌کند/ راه‌اندازی موزه تئاتر به منظور تحقق شعار سال

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مهمترین برنامه‌های این وزارتخانه در سال جدید گفت: سازمان برنامه و بودجه موزه موسیقی را امسال به صورت مستقیم و مستقل به ما ابلاغ کرده است و انشالله در بهترین مکان ممکن این موزه راه‌اندازی خواهد شد.

او همچنین با بیان این که موزه تئاتر هم در طبقه اول اداره تئاتر قدیمی آغاز به کار خواهد کرد، افزود: فرهنگ و مسائل مرتبط با آن در تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» سهم به‌سزایی دارد و به همین دلیل است که حوزه فرهنگ باید به عنوان مسأله‌ای اصلی دیده شود.

اسماعیلی با تاکید براینکه باید بتوانیم حوزه فرهنگی را بهبود ببخشیم، ادامه داد: همانطور که پیش‌تر گفته شده اقتصاد فرهنگ یکی از پنج کلان برنامه وزارت فرهنگ در دوره جدید است و در برنامه تحول دولت آن را به عنوان اولویت در نظر گرفته‌ایم.

منبع: میراث آریا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس
  • موزه موسیقی با اعتبار مستقل آغاز به کار می‌کند/ راه‌اندازی موزه تئاتر به منظور تحقق شعار سال
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت
  • خنداندن و شادبودن مردم عیب نیست/ باید میزهای مدیران سر و ته شود!