Web Analytics Made Easy - Statcounter

المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر، در واکنش به مرگ تلخ جوان ۲۱ ساله در تصادف دختر پورشه‌سوار اصفهانی، مطلبی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.


به گزارش شریان نیوز، بامداد روز گذشته تصادف مرگباری در اصفهان رخ داد که در آن حین کورس دو خودروی پورشه، یکی از پورشه‌ها با انحراف از مسیر اصلی با یک دستگاه خودروی پراید برخورد کرد و منجر به مرگ راننده آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از وقوع این حادثه دلخراش ویدئویی از صحنه حادثه و صحبت‌های دختر پورشه‌سوار در فضای مجازی منتشر شد که با انتقاد‌های بسیاری از سوی کاربران همراه بود.

المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر نیز در صفحه توئیتری خود نسبت به این تصادف هولناک واکنش نشان داده و نوشت:

فرهاد طاهریان دانشجو و ورزشکار ۲۱ ساله، قربانی عشق سرعت دو بچه پولدار اصفهانی شد. تصادف رانندگی! ماجرا وقتی تلخ تر می شود که دخترک پولدار نگران قیمت ماشینش است و هیچ حسی نسبت به کشتن یک انسان ندارد! «کشتم، دیه اش رو میدم» اضمحلال اخلاقی، وقاحت یا روان پریشی؟!

برچسب هاالمیرا شریفی مقدم

منبع: شریان

کلیدواژه: المیرا شریفی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش گرفتن قطار در کانادا

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بخش تصویری خبرگزاری رویترز، ویدیوی ضبط شده توسط یک راننده در لندن واقع در استان انتاریو کانادا لحظه‌ای را نشان می‌دهد که یک قطار در حالی که چندین واگن آن آتش گرفته، یکشنبه شب در حال عبور از منطقه مرکز شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کالین شول Colin Shewell رئیس اداره آتش نشانی لندن در گفتگو با سرویس خبری سی بی سی CBC کانادا اعلام کرد هیچکس در این حادثه آسیبی ندید و آتش سوزی ظرف یک ساعت و ۲۰ دقیقه خاموش شد.

مقامات در حال تحقیق درباره علت این حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران / عکس