Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:45:50 GMT

بنگاه های اقتصادی در حوزه ورزش مشارکت جدی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۴۶۱

بنگاه های اقتصادی در حوزه ورزش مشارکت جدی داشته باشند

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان تاکید کرد: بنگاه‌های اقتصادی، شهرداری ها و دهیاری ها در حوزه ورزش باید مشارکت بیشتر و جدی تری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست شورای عالی ورزش استان هرمزگان اظهار داشت: بخش گسترده ای از جامعه به ورزش علاقه دارد و ورزش عامل مهمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: باید توانمندی‌های شهرداری ها در راستای حمایت از هیات های ورزشی و همچنین توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در شهرها، ظرفیت دهیاری‌ها در راستای کمک به ورزش جوانان در روستاها و همچنین توانمندی بنگاه های اقتصادی در هرمزگان را در زمینه کمک به ورزش حرفه‌ای به کار بگیریم.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: در این راستا آمادگی داریم تا بخشنامه ها و دستورهای لازم را صادر کنیم تا همکاری و مشارکت لازم در حوزه ورزش در استان انجام شود.
همتی توسعه ورزش همگانی را در راستای افزایش سلامت و شادابی در جامعه بسیار تاثیرگذار دانست وگفت: کم تحرکی یکی از معضل های مهمی است که جامعه با آن مواجه می باشد و با توسعه ورزش همگانی می توان از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری کرد.
وی خواستار توجه بیشتر به ورزش در مدارس و ادارات شد و اظهار داشت: استعدادهای ورزشی بسیاری در هرمزگان وجود دارد که باید برای شکوفایی آن ها به ورزش در مدارس توجه بسیاری داشته باشیم تا بتوانیم قهرمانان بزرگ ورزشی را در هرمزگان پرورش دهیم.
استاندار هرمزگان با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای بسیار استان در حوزه ورزش، گفت: استان هرمزگان می تواند میزبان بسیاری از رقابتهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشد و نیاز است برای این کار برنامه‌ای هدفمند تدوین و طبق آن اقدام شود.
همتی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به عنوان متولی حوزه ورزش استان باید با همکاری و همفکری هیات های ورزشی راهکارهای قابل اجرا در حوزه ورزش را عملیاتی کند.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش شوراي عالي ورزش استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا ملاکی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن سالروز شهدای ورزشکار و تأسیس سازمان بسیج ورزشکاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سازمان بسیج ورزشکاران در راستای احیا و ترویج فرهنگ شهدای ورزشکار تاکنون اقدامات فرهنگی متعددی را در سطح استان ویژه ورزشکاران برگزار کرده است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزاری اقدامات فرهنگی برای ورزشکاران را مقوله اصلی این سازمان خواند و اذعان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، برگزاری اردوهای فرهنگی، ورزشی و سیاسی، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت از عمده فعالیت‌های این سازمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران برای عضویت در بسیج ورزشکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر این سازمان در اداره ورزش جوانان استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند اظهار کرد: تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی، تجلیل از ورزشکاران اخلاق مدار، تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار، برگزاری اردوهای جهادی با حضور ورزشکاران برخی از اقدامات شاخص سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود.

کد خبر 6085137

دیگر خبرها

  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • بازگشت خط تولید در ۱۲۰۰ بنگاه اقتصادی با مشارکت بسیج کارگری
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • ضعف قوانین، پاشنه آشیل تعاونی‌ها در اقتصاد ایران