Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه مخالف دولت آل خلیفه میزبانی این کشور برای رونمایی از بخش نخست طرح ضد فلسطینی معامله قرن را محکوم کرده و آن را فاجعه بار خواند.

الوفاق اعلام کرد که دولت بحرین کوچکترین مشروعیتی برای اقدام در این زمینه به نام بحرین و میزبانی این طرح فاجعه بار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محور مقاومت فلسطین بحرین رژیم صهیونیستی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه ۷ فروردین ماه) با ۴ هزار و ۱۸۵ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۱۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در روز جاری برخلاف شاخص کل، با ۵۷۴ واحد رشد به ۷۶۷ هزار و ۶۳۹ واحد و شاخص قیمت هم وزن با ۳۲۲ واحد رشد به ۴۳۱ هزار و ۳۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۴۲ هزار میلیارد ریال با انجام ۳۴۸ هزار معامله دادوستد کردند.

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۷۶ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۹۵۶ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران حدود ۲۲۶ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت حدود ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق بود.

کد خبر 6062822

دیگر خبرها

  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • وزیر دفاع آمریکا : وضعیت غزه فاجعه انسانی است
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است
  • دو تفسیر از خلیفه‌اللهی انسان/ تفاوت رأفت و رحمت خداوند
  • بیانیه بسیج اساتید در محکومیت جنایات اخیر در عزه
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • عاموس گلعاد، قطعنامه شورای امنیت را فاجعه توصیف کرد