Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روزنامه نیشن پاکستان به نقل از سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد اعلام کرد که شرکت های اماراتی تمایل به سرمایه گذاری در بندر گوادر پاکستان دارند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان،  این روزنامه  نوشت، حمدان عبید ابراهیم سلمان الزعبی'، سفیر امارات متحده عربی در پاکستان در جریان دیدار با 'عبدل حافظ شیخ'، مشاور مالی و امور اقتصادی 'عمران خان'، نخست وزیر پاکستان، گفت : به خاطر همین تمایل در سرمایه گذاری بسیاری از شرکت های امارات به تازگی به پاکستان سفر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الزعبی افزوده که امارات در بحران اقتصادی پاکستان، در کنار این کشور می ایستد.
حافظ شیخ نیز گفته ارتباط با امارات که در روزهای سخت همواره حامی پاکستان بوده است، برای اسلام آباد بسیار ارزشمند است.

به گفته او، دو کشور باید از طریق تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری در پاکستان، از توان بالقوه روابط خود به طور کامل استفاده کنند. 

حافظ شیخ از حمایت مالی دولت امارات از پاکستان در قالب صندوق توسعه ابوظبی تشکرکرده و سفیر امارات را در جریان اهداف عمران خان برای توسعه و پیشرفت پاکستان قرار داده است.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان تشویق امارات توان بالقوه سرمایه گذاری پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات توسعه شبکه گاز رسانی در خیابان لطفی واقع در روستای قره حسنلوی روضه چای، جریان گاز  مشترکان واقع در خیابان لطفی و کوچه‌های منشعب از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه به مدت ۸ ساعت قطع شده است.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.

پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تداوم جریان سیل در استان یزد
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • سفیر طالبان در پکن: مناسبات افغانستان با چین بسیار مهم است
  • ماجرای رقابت پشت‌پرده ایران و پاکستان در بندر چابهار و گوادر!
  • قطعی گاز در ارومیه
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر