Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@07:40:18 GMT

هزاران مسافر فرودگاه منچستر سرگردان شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۵۴۷

هزاران مسافر فرودگاه منچستر سرگردان شدند

هزاران تن از مسافران فرودگاه منچستر به دلیل آنچه مشکل سوخت‌رسانی خوانده شد، سرگردان شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بیش از ۶۹ پرواز شامل ۳۷ پرواز ورودی و ۳۲ پرواز خروجی از این فرودگاه لغو و تعدادی از پرواز‌ها هم با تأخیر روبرو شده است.

یک سخنگوی فرودگاه منچستر گفت: به دلیل مشکلی که در برق‌رسانی فرودگاه به وجود آمد، سوخت‌رسانی عصر یکشنبه به وقت محلی متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصصان در تلاش هستند تا سریع‌تر این مشکل را برطرف و تأخیر اختلال به وجود آمده را به حداقل برسانند.

با توجه به تعداد زیاد پرواز‌های لغو شده، گزارش‌ها حاکی است که دامنه این اختلال ممکن است تا روز دوشنبه ادامه پیدا کند.

تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد موجی از مسافران در سالن انتظار فرودگاه سرگردان هستند و اغلب با ساک‌های دستی‌شان، کف فرودگاه منتظر نشسته‌اند تا زمان پروازشان اعلام شود. شماری از مسافران معترض هم عصبانیت خود را به فضای مجازی کشانده‌اند.

برخی از مسافرانی که از مسافت‌های دور به فرودگاه سفرکرده و پروازشان بیش از سه ساعت به تأخیر افتاده است، به خوابگاه‌های اطراف فرودگاه منتقل‌شده و امیدوارند پرواز صبح دوشنبه به مقصد را سوار شوند.

هم‌زمان مأموران پلیس منچستر برای کنترل جمعیت زیاد مسافران در محل حاضرشده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: منچستر فرودگاه سرگردانی مسافران هواپیما سوخت رسانی جان بولتون هوشنگ امیراحمدی حسین طائب پرونده یاسین رامین مهلا مومن زاده جواد نکونام نشست فوق العاده اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات باطل شدن پرواز‌های فرودگاه مهرآباد

در پی حمله پهپادی ایران که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شده است، برخی پرواز‌ها از جمله پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تا ظهر امروز باطل شدند.

در این خصوص رضا کارگر - مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران- درباره وضعیت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به ما، توضیح داد: به جز فرودگاه مهرآباد، پرواز‌های اصفهان، شیراز، بوشهر، سنندج، ایلام، کرمان و پرواز فرودگاه‌های غرب کشور نیز باطل شده است.

وی درباره بلیت کسانی که پروازهایشان باطل شده است، توضیح داد: در صورت باطل شدن پرواز‌ها روند این است که هزینه بلیت برگردانده می‌شود، اما معمولا سعی می‌کنند مسافران را با پرواز‌های فوق‌العاده جابه‌جا کنند؛ البته در حال حاضر وضعیت پرواز‌ها مشخص نیست.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خاطرنشان کرد: در صورت باطل شدن پرواز هر یک از فرودگاه‌ها، به مسافران پیامک داده می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه
  • عودت مبلغ بلیت مسافران باطلی، بدون کسری وجه
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی برای پروازهای باطل‌شده
  • بخشنامه هواپیمایی درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • تکلیف کسانی که پروازشان باطل شده چه می‌شود؟
  • تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های کرمان لغو شد
  • جزئیات باطل شدن پرواز‌های فرودگاه مهرآباد
  • هزینه پرواز‌های ابطال شده به مسافران باز می‌گردد