Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:52:03 GMT

سفر پادشاه اردن به کویت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۵۴۸

سفر پادشاه اردن به کویت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «عبدالله دوم» پادشاه اردن قرار است امروز عازم کویت شود.

یک هیأت اردنی پادشاه این کشور را در جریان سفر به کویت همراهی می کند.

قرار است پادشاه اردن با «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت دیدار و در خصوص مسائل مورد توجه دو کشور رایزنی کند.

روز گذشته نیز «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر به کویت سفر کرده و با امیر این کشور در خصوص آخرین تحولات منطقه و جهان رایزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4621214

منبع: مهر

کلیدواژه: اردن کویت عبدالله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت

سردار احمد علی گودرزی در دهمین اجلاس مرزی ایران و کویت که با حضور سرتیپ ستاد دریایی شیخ مبارک علی الصباح، فرمانده گارد ساحلی کویت و به میزبانی این کشور برگزار شد، اظهارکرد: یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران توسعه دیپلماسی با کشور‌های همسایه است که بحمدالله روابط دو کشور دوست و مسلمان ایران و کویت بسیار حسنه است.

وی با اشاره به اینکه چنین نشست‌هایی برای ارتقاء امنیت مرزی دو کشور ضروری است، افزود: از حسن همکاری مسئولان مرزی کشور کویت در رهایی و آزادی تعدادی از صیادان به دلیل عدم آشنایی به قوانین و مقررات و وجود امواج دریا وارد آب‌های سرزمینی کشور کویت شدند، تشکر می‌کنم.

فرمانده مرزبانی با تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرز‌های دریایی مشترک گفت: اجرای گشت‌های همزمان در دریا، تبادل اطلاعات و تجربیات، مقابله با قاچاق و تردد‌های غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

گودرزی با اشاره به ۲۷۰۰ کیلومتر مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران مرز مشترک دریایی با کشور کویت دارد که با اقدامات مرزبانان دو کشور در سال‌های گذشته مرز‌ها بسیار امن بوده است.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان در مقابله با قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: تبادل اطلاعات یکی از موثرترین مولفه‌ها در برخورد و مقابله با قاچاقچیان است که با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته می‌توان این پدیده شوم را مهار کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان نشست دیپلماسی مرزی با همتای کویتی بر برخورد قاطع مرزبانان دو کشور با قاچاقچیان، تداوم برگزاری اجلاس سالیانه، امدادرسانی به شناور‌ها و استیفای حقوق دولت و مرزنشینان در مرز‌های مشترک تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • سریال کره‌ای «قصر بی‌رحم»؛ داستانی جذاب از جنس «دونگ‌یی»
  • کیهان: اردن به غلط کردن افتاده است
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری