Web Analytics Made Easy - Statcounter

او در مورد حال اعدامی‌ها در شب قبل اعدام می‌گوید: «بعضی زندانیان آرام هستند و برخی دیگر استرس دارند. خیلی از آن‌ها را می‌بینم که در حال مناجات و قرآن خواندن هستند. وقتی کنارشان می‌روم با حالتی ملتمسانه از ما می‌خواهند که برای‌شان دعا کنیم تا اولیای‌دم رضایت دهند.»
وی در پاسخ به این سؤال که «پیش آمده با قاتلی روبه‌رو شوید که تا آخرین لحظه برای بخشش تلاش نکند و خودش را مستحق مرگ بداند»، از محمد ثلاث، قاتل جنایت محله پاسداران تهران می‌گوید: «عامل جنایت خیابان پاسداران، دقیقاً همین شرایط را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه وصیتی داشت و نه طلب بخششی. جرمش را قبول داشت و می‌گفت: باید زودتر اعدامم می‌کردید.» محمد ثلاث اسفند ۹۶ و در جریان آشوب دراویش گنابادی در خیابان گلستان هفتم پاسداران سوار بر اتوبوس به جمع نیروهای امنیتی که برای تأمین امنیت مردم از آشوب در آنجا حضور داشتند، حمله ور شد و آنان را زیر گرفت که منجر به شهادت سه تن از نیروهای ناجا شد. عناصر ضدانقلاب و هم فرقه‌ای‌های او تلاش زیادی کردند تا با ساخت قصه‌های مجعول او را بی گناه جلوه دهند، اما ثلاث پشت فرمان اتوبوس دستگیر شده بود و از ساعت اول دستگیری به جرم خود اعتراف داشت.
حجت‌الاسلام محمدزاده در بخش دیگری از مصاحبه‌اش می‌گوید: «در زمان اجرای حکم سلطان سکه و همدستش بودم. خودم وصیت آن‌ها را گرفتم. زمانی که آمدند برای اجرای حکم، نمازشان را خواندند و اعتراضی نداشتند و سر و صدایی نکردند. نکته جالب این بود که بعد از اجرای حکم من خودم در جامعه شنیدم که سلطان سکه را فراری داده‌اند و حکمش اجرا نشده، در حالی که خودم از ابتدای نوشتن وصیت تا پایان اجرای حکم آنجا بودم و نمی‌دانم هدف شایعه‌سازان از طرح این شایعات بی‌اساس چیست. بعضی‌ها به شلوار جین آن‌ها هنگام اجرای حکم خرده می‌گرفتند، در حالی که خودشان این لباس‌ها را پوشیده بودند و ما محدودیتی نداریم. زندانیان فقط هنگام انتقال به خارج زندان باید لباس زندان بپوشند.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جنایت پاسداران قاتل وصیت نامه سلطان سکه شلوار جین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک کاربردی تعمیر پارگی شلوار جین (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش ؛ شماره‌ام رند نیست اما... | روی کمرم طرح یک گل خالکوبی کرده ام!
  • ماجرای سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • تکنیک کاربردی تعمیر پارگی شلوار جین (فیلم)
  • درخواست وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از ۳۲ کشور برای تحریم برنامه موشکی ایران
  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی