Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز-ايرنا- رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: شايسته است اداره کل راه و شهرسازي استان فارس در بخش جذب قير تلاش بيشتري کند تا بتواند بيشترين سهم را جذب کند.

محمدرضا رضايي کوچي دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: سهم قير استان فارس براي طرح هاي مربوط ، چهار ميليون تن است که دو سوم آن را اداره کل راه و شهر سازي لارستان جذب کرده که عملکرد اين اداره کل به مراتب بهتر از اداره کل راه و شهرسازي استان فارس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اداره کل راه و شهرسازي لارستان به صورت مستقل اداره مي شود.
وي ادامه داد: مجلس شوراي اسلامي در قانون بودجه سال 97 دولت را مکلف کرد تا 4 ميليون تن قير با مبلغي بالغ بر 3 هزار ميليارد تومان در اختيار دستگاه‌هاي اجرايي قرار دهد.
رضايي ادامه داد: مبناي توزيع قير تا پايان تير ماه سال جاري است.
رضايي گفت: دولت مي‌کوشيد تا پايان اسفند 97 قير مورد نظر را توزيع کند اما با نظر ديوان محاسبات و دادستان مقرر شد که دولت 4 ميليون تن قير سال 97 را تا پايان تير ماه سال 98 در اختيار دستگاه‌هاي اجرايي قرار دهد.
وي با توجه به اهميت محور لار- جهرم گفت: اين محور به دليل کوتاهي مسير براي دسترسي مردم مرکز استان فارس و کشور به بندرهاي جنوبي و جزاير کيش و قشم، مهم است.
نماينده مردم جهرم در مجلس شوراي اسلامي افزود:تردد بالاي ٤٥ درصدي خودروهاي سنگين که طبق آمار تردد سازمان راهداري توسط دستگاه‌هاي ترددشمار در اين مسير به ثبت رسيده، نشان‌دهنده اهميت اين محور است.
رضايي اظهار کرد: محور لار- جهرم ١٥٥کيلومتر طول دارد که از اين مقدار ١٠٥ کيلومتر آن در حوزه سرزميني اداره کل راه و شهرسازي لارستان واقع شده است.
9910 /1876
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان تردد در این محور را با کمی مواجه کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در پنجمین روز از اردیبهشت‌ماه امسال، بارش سنگین برف جاده شاهرود توسکستان را در ساعتی از امروز مسدود کرد، ولی باتلاش نیروهای راهداری این مسیر بازگشایی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیش از ظهر امروز اطلاع یافتیم که در جاده شاهرود -توسکستان به‌علت بارش سنگین برف چندین خودرو در مسیر مانده‌اند.

امیر عمیدی با اشاره به تماس مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: با توجه به تماس تلفنی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برای امدادرسانی به مسافران، نیروهای راهداری شاهرود به محل اعزام شدند.

 وی بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری سهامی، مسیر پاکسازی شده و در حال حاضر محور برای تردد باز است است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به شدت بارندگی‌ها در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان تصریح کرد: بارش برف در برخی از مناطق مانند ارتفاعات چالچالیان به حدود 20 سانتی متر می‌رسد.

عمیدی تصریح کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها رانندگانی که از این جاده عبور می‌کنند، حتماً زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است