Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:43:32 GMT

هفته روابط عمومی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۶۳۱

هفته روابط عمومی

روزنامه نیم نگاه در شماره 6124 در نوشتاری به قلم سمیه یگانه با گرامیداشت 27 اردیبشهت و هفته روابط عمومی به موضوع به کاری گیری روابط عمومی فعال ، پویا و متخصص در سازمان ها و نهادها پرداخت.

در این نوشتار به قلم معاون روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس و مسوول کمیته اجرایی و امور اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس آمده است : 27 اردیبهشت به عنوان روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، نامگذاری شده اســت که در کشــورمان نیز ، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات مراسم مختلف و برنامه هایی در بزرگداشت این مناسبت اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقــش و جایگاه روابــط عمومی در عصر کنونی قابل انکار نیســت، تا جایی که موفقیت سازمانها ،ادارات و موسسات خصوصی و دولتی به عملکرد روابط عمومی آنها وابسته است.
امروزه مجموعه روابط عمومی بــه عنوان حلقه ارتباطی بین مدیران و کارکنان درون و برون ســازمان نقش چشــمگیری در فرآیند دسترســی مدیران و افکار جمعی با کارکنان دارد.
مجموعه روابط عمومی می تواند با برنامه ریزی در جهت ایجاد ،حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند و از سویی درگاه ارتباطات سازمان با محیط بیرون سازمان و حتی در سطح بین الملل باشد.
روابط عمومی ها می توانند با حضور در حلقه های تصمیم گیری و استراتژیک، مدیریت سازمان را به سمت موفقیت سازمانی و تعالی سازمانی هدایت کنند.
مدیــران باهوش و موفق همواره از روابط عمومــی به عنوان ابزار قوی مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای و علمی و الکترونیکی در عصر ارتباطات بهره می برند.
در سالهای گذشــته به سهم خود شاهد موفقیتهای مدیران و مسئولینی بوده ام کــه به صورت هوشــمند و هدفمند از روابط عمومی بــه عنوان یک مرکز قوی ارتباطی و افکار ســنجی بهره برده اند تا جایی که در عمل پس از گذر زمان این دسته از مدیران شاهد رشد محسوس و موفقیت سازمانی بودند.
به نظر می رسد برخی دستگاه ها و یا مدیران چه در بخش های خصوصی و چه در بخش های دولتی به دلایل متعدد از جمله: فقدان شــناخت کافی از جایگاه روابط عمومــی ها و یا به دلیل عدم شــناخت از توانمندی های روابط عمومی ،کمتــر به این مجموعه ها توجه مــی نمایند! در حالی که روابط عمومی وظیفه تسهیل ارتباطات و خدمت به مجموعه مدیریتی و سازمانی را بر عهده دارد.
روابط عمومی کسب منافع کل سازمان را در کنار مدیریت و راس هرم سازمانی همواره مد نظر قرار داده است .
روابط عمومی موفق باید با کســب دانش روز و بهره گیری از پیشــرفته ترین دســتاوردهای موجود اعم از فعالیتهای ممکن در فضای مجازی و رسانه های دیداری و شنیداری و تولیدات محتوایی سعی کند نسبت به شناخت کافی افکار عمومی در مورد سازمان متبوع خود تلاش نماید و خواسته ها و مطالبات برون ســازمان را شناسایی، دســته بندی و به مدیریت مجموعه ارائه کند و با تلاش در کســب رضایت مشتریان و ارباب رجوع محبوبیت مجموعه و دستگاه خود را افزایش دهد.
روز روابط عمومی روزی اســت بــرای یادآوری زحمــات و تلاش های فعالان این مجموعه که متاســفانه گاه فعالیت های زحمتکشــان این عرصه مورد بی مهری قرار گرفته می شــود.
باتبریک و گرامی داشــت هفتــه روابط عمومی و ارتباطات،صمیمانه از تلاشگران این عرصه ،پیشکسوتان وهمکاران قدردانی می نمایــم، امید که با تلاش مســتمر برای خدمت به مردم عزیــز، قدردان نعمات الهی باشیم.
منبع : روزنامه نیم نگاه
6113

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي روزنامه هاي شيراز رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد

به گزارش قدس خراسان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی و محمد شمسایی مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه شمال شرق از مرکز داده سازمان فاوای شهرداری مشهد بازدید کردند و در خصوص نحوه استفاده از ظرفیت قطب مرکز داده شرق کشور واقع در یکی از مناطق بین دو شهرستان مشهد و طرقبه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این بازدید محمدرضا سمیعی مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری مشهد، پیشنهاد ابلاغ تعرفه‌های استفاده از امکانات قطب‌های مرکز داده را ارائه کرد. همچنین وضعیت پیشرفت فیزیکی و مراحل انعقاد قرارداد با پنج اپراتور معرفی شده برای اجرای پروژه ارائه سرویس اینترنت به منازل و کسب و کارها از طریق فیبر نوری (موسوم به FTTx) در شهر مشهد نیز بررسی و موضوعات فی مابین مطرح شد.

دیگر خبرها

  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • تمرکز بر فرهنگ سازمانی و تقویت خرده‌فرهنگ‌ها در فولاد مبارکه
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت