Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد بازآفرینی شهری شهرستان مشگین‌شهر گفت: ۲۶ درصد از اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری استان به این شهرستان اختصاص یافته است.به گزارش بلاغ،اکبر صمدی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری مشگین‌شهر اظهار کرد: ۲۶ درصد از اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری استان به شهرستان مشگین‌شهر اختصاص یافته است.

وی افزود: دولت به بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ارتقاء شاخص‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی در این محلات اهتمام ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد بازآفرینی شهری شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: متأسفانه برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در جذب کامل اعتبارات اختصاص یافته با توجه به محدودیت زمانی باقیمانده تا پایان سال مالی، عملکرد خوبی نداشته‌اند.

وی تشریح کرد: 20 میلیارد ریال برای پیاده راه خیابان امام خمینی(ره)، یک میلیارد و۲۵۰ میلیون ریال برای تجهیز پارک ولایت و 12 میلیارد ریال برای احداث پایگاه سلامت بهزیستی اختصاص یافته ولی متأسفانه اقدام عملی برای شروع عملیات اجرایی پروژه‌های مذکور توسط شهرداری و بهزیستی انجام نشده است.

صمدی اضافه کرد: از مهلت قانونی این طرح‌ها دوماه باقی مانده و بایستی تا پایان هفته جاری بایستی نقشه و مشخصات فنی و اجرایی طرح و برآورد عملیات اجرایی پروژه‌ها به اداره راه و شهرسازی ارائه شود.

فرماندار مشگین‌شهر تأکید کرد: با توجه به مهلت زمانی داده شده طی یک سال گذشته چنانچه طی یک هفته تعیین شده عملیات سه پروژه باقیمانده از محل اعتبارات سال 97 شروع نشوند، نسبت به تغییر و جابجایی اعتبارات پروژه‌ها اقدام خواهد شد و بدلیل محدودیت منابع اعتباری دولت و مشکلات عدیده شهر، ادارات مربوطه قادر به جذب کامل بودجه مصوب نخواهند بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص‌های کیفی پروژه‌های اجرایی در رودهن ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کامران مرتضوی در حاشیه بازدید از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان عدالت اظهار کرد: مهمترین اولویت مدیریت شهری رودهن جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

مرتضوی گفت: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها از کیفیت آنها غافل نیستیم، رعایت شاخصه‌های کیفی مد نظر بسیار حائز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

سرپرست شهرداری رودهن عنوان کرد: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

کد خبر 6077444

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری لرستان
  • پیگیر اختصاص اعتبارات به پروژه‌های بخش شباب هستیم
  • برای پروژه قطار شهری مشهد پیوست زیارت تهیه شود
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • رشد ۳۹۴ درصدی اعتبارات ایلام در سال گذشته
  • اجرای ۲۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۲ ​
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • ۲۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۲ اجرا می‌شود
  • شاخص‌های کیفی پروژه‌های اجرایی در رودهن ارزیابی می‌شود
  • دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است