Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:07:25 GMT

دولت برای مدیریت گرانی‌های بازار ورود جدی داشته باشد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۷۲۹

دولت برای مدیریت گرانی‌های بازار ورود جدی داشته باشد

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به اینکه سیستم‌های نظارتی وظیفه دارند با تمام قوا در برابراخلالگران بازار و گران فروشان بایستند، گفت: قطعاً پشت اخلالگران بازا رانت وجود دارد که باید شناسایی و قطع شود.

امیر خجسته در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت پیگیری گرانی‌های بازار از سوی سیستم‌ها نظارتی بیان کرد: فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با جدیت ریشه گرانی‌ها را دنبال می‌کند اگر هر مدرک مستندی در خصوص اخلالگران بازار و گران فروشان به دست فراکسیون برسد با جدیت با آنها برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: دولت نیز باید مقتدرانه در برابر اخلالگران بازار و گران فروشان بایستد. سیستم‌های نظارتی نیز وظیفه دارند با تمام قوا این موضوع را پیگیری کنند و افراد را شناسایی و با آنها برخورد کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: چگونه می‌شود کاغذ یکباره از ۱۲ هزار تومان به ۵۲ هزار تومان می‌رسد. قطعاً پشت این اخلالگران رانت وجود دارد که باید شناسایی و قطع شود. از دولت انتظار داریم ورود جدی برای مدیریت گرانی‌های بازار داشته باشد.

خجسته تاکید کرد: دولت هر کمکی که بخواهد مجلس در کنارش هست. ما توانستیم «ریگی» را از هواپیما به زمین بیاوریم چگونه نمی‌توانیم اخلالگران بازار را دستگیر کنیم. فراکسیون کاملاً آماده است تا به دولت برای برخورد با اخلاگران بازار و گران فروشان کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فساد گراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: در مرحله نخست شناسایی مشاغل و اماکن پرخطر در شهر قم، حدود ۸۳۱ مکان شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی اصفهانیان مقدم گفت: با محوریت اداره کل مدیریت بحران استانداری قم و بر اساس دستورالعمل‌هایی که تنظیم‌ شده است، برخی از مراکز خدماتی-عمومی ملزم به دریافت پروانه ایمنی شدند که از جمله این‌ها بیمارستان‌ها هستند. 

وی افزود: در جلسات با نظام پزشکی و اداره کل بحران به این نتیجه رسیده‌ایم که اکثر مراکز درمانی قبل از هر اقدامی پروانه ایمنی بگیرند. 

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: در حال حاضر بیمارستان شهید بهشتی، کامکار و آیت‌الله گلپایگانی درخواست پروانه ایمنی کردند و برای گرفتن این پروانه باید سیستم‌های اطفای حریق، سیستم‌های ایمنی و تجهیزات امداد و نجات مورد بررسی قرار بگیرد و همین موضوع سبب افزایش ضریب ایمنی آن مجموعه می‌شود.

 وی عنوان  کرد: همین نگاه در حال دنبال شدن در بخش اصناف و صنایع است که با همکاری متولیان امر مثل پاساژها و مراکز خرید خودشان اقدام به کسب پروانه ایمنی کنند تا شاهد کاهش حوادث باشیم. همچنین بررسی وضعیت ایمنی مناطق هشتگانه نیز با محوریت ستاد مدیریت بحران در سال گذشته دنبال شد. 

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه مرحله نخست شناسایی مشاغل و اماکن پرخطر و خطرزا در شهر قم با محوریت مرکز مدیریت بحران و سازمان آتش‌نشانی انجام و حدود 831 مکان شناسایی شد، گفت: برای این منظور 14 جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری در سطح مناطق هشتگانه در سال 1402 انجام شد.  

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به تکمیل بیمه‌نامه حوادث باری 23 ساختمان شهرداری قم تصریح کرد: مسئله تأمین سیستم برق اضطراری نیز موضوع دیگری بود که برای ساختمان‌های شهرداری قم در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • بدون حمایت دولت نمی‌توانیم بازار برنج را مدیریت کنیم
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت