Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@04:04:17 GMT

شرکت گاز زنجان سال گذشته 17600 مشترک جدید جذب کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۷۳۵

شرکت گاز زنجان سال گذشته 17600 مشترک جدید جذب کرد

زنجان - ایرنا - مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از جذب 17 هزار و 600 مشترک گاز طبیعی در این استان طی سال 97 خبر داد و گفت: با جذب این تعداد؛ مجموع مشترکان گاز استان به 334 هزار و 974 مشترک رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان که روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، موسی احمدلو افزود: هم اکنون 310 هزار و 911 مشترک به بخش خانگی، 22 هزار و 850 مشترک به بخش مشترکین تجاری و یک هزار و 213 مشترک نیز به بخش صنعتی اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی قدردانی از تلاش جهاد گونه کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان اظهار داشت: با وجود مشکلات مختلف؛ گازرسانی به روستاهای استان ادامه دادیم و طبق تعهد و برنامه های پیش بینی شده به زیر ساخت های اقتصادی و ارتقاء کیفی خدمات؛ توجه داشته ایم.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان خاطرنشان کرد: با اضافه شدن 15 هزار و 925 خانوار جدید به جمع مشترکان گاز طبیعی در سال گذشته؛ خانوار تحت پوشش گاز طبیعی در استان زنجان؛ به 405 هزار و 423 خانوار رسیده است.
این مسئول اضافه کرد: گاز زنجان، با تامین گاز طبیعی 321 هزار و 739 خانوار شهری با 100 درصد بهره مندی و 83 هزار و 684 خانوار روستایی استان زنجان با 6/82 درصد بهره مندی؛ در سطح استان توانسته است؛ گام های موثری در اجرای طرح های گازرسانی به شهرها و روستاهای استان و عملکرد قابل قبولی را در کارنامه خود ثبت کند.
مهندس احمدلو ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکان گاز طبیعی را از مهمترین وظایف و از افتخارات شرکت گاز استان زنجان عنوان کرد و اظهار داشت: با همکاری و تعامل سازنده مردم شریف و مسئولین استانی و محلی و زحمات کارکنان تلاشگر گاز زنجان، سال گذشته بیش از 489 کیلومتر شبکه گذاری در سطح استان انجام شده است که با احتساب این میزان، کل شبکه گازرسانی در استان به 6 هزار و 586 کیلومتر رسیده است.
وی؛ تحت پوشش قرار دادن بیش از 404 هزار واحد مسکونی، نصب نزدیک به 181 هزار و 680 علمک، بهره مندی همه 11 شهرک صنعتی استان، 2 ناحیه صنعتی ایجرود و طارم و 3 محور صنعتی ذاکر– بناب، روی و نورین از گاز طبیعی، گازرسانی به صنایع عمده استان و بهره برداری کامل از 40 جایگاه CNG در استان را از دیگر خدمات ارائه شده به مشترکین محترم در استان زنجان اعلام کرد.
مهندس احمدلو خدمات رسانی پایدار به مردم شریف استان و توسعه شبکه گازرسانی به منظور محرومیت زدایی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را سرلوحه تمامی برنامه های گاز زنجان برشمرد و تصریح داشت: این شرکت به عنوان تامین کننده گاز طبیعی شهروندان زنجانی، نقش مهمی در ساختار زیربنایی اقتصاد استان و کشور ایفا می کند که با تدوین برنامه های جامع و بنیادین تلاش می کنیم با همیاری و همکاری در راستای تحقق این مهم، گامی اساسی برداریم
8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گاز مشتركان افزايش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معیارهای منابع طبیعی‌ برای ممنوعیت چرای دام در زنجان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان توضیحاتی را در خصوص گلایه و اعتراض دامداران مبنی بر ممنوع بودن چرای دام ارائه کرد. - اخبار استانها -

سیدحسن حسینی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: هیچ‌وقت ادعایی در خصوص اشراف کامل بر اراضی ملی و استانی نداریم چرا که به خاطر کمبود نیروی انسانی و اعتبار و ... توانایی اشراف 100 درصدی از اراضی را نداریم و ممکن است در هر کجای استان و در هر ساعتی دخل و تصرف‌هایی صورت بگیرد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه بسیاری از دامداران شهرستان ماهنشان بابت جریمه‌های منابع طبیعی در زمینه چرای دام در مناطق قرق شده اعتراض می‌کنند، گفت: منابع طبیعی مظلوم واقع شده است؛ در واقع بزرگترین تهدید برای از بین بردن پوشش گیاهی در مراتع "چرای دام" است و اگر سخت‌گیری کنیم دامداران در این زمینه گلایه می‌کنند و البته به نوعی حق هم دارند چرا که دام نیازمند غذا است؛ از سوی دیگر اگر سخت‌گیری ‌نکنیم با گلایه بسیاری از دوستداران محیط زیست مواجه می‌شویم که وضعیت پوشش گیاهی در مراتع استان در خطر است و باید منابع طبیعی با آن مقابله کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان اضافه کرد: البته این اداره‌کل در سخت‌گیری‌های خود با دامداران فرق می‌گذارد. قطعاً دامداری که 2 هزار رأس گوسفند دارد با دامداری که فقط 20 رأس گوسفند دارد که از طریق این 20 رأس گذران زندگی می‌کند، باید در نوع برخوردهای منابع طبیعی از شرایط یکسانی برابر نباشند. البته معتقد هستیم چرای دام در فصول خشکسالی در هر شرایطی باید ممنوع باشد و البته نگاهمان هم این است که بسته به شرایط پوشش گیاهی مراتع عمل کنیم و در مکان‌هایی که وضعیت زیاد بحرانی نیست، سخت‌گیری زیادی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: هیچ دامداری را بی‌گناه جریمه نمی‌کنیم؛ اگر دامداری را جریمه می‌کنیم یا غیر از فصل چرا اقدام به چرای دام کرده بود و یا از حد مجاز دام عبور کرده بود. البته دامداران بدانند که اگر سخت‌گیری‌هایی می‌شود به خاطر خودشان است چرا که اگر پوشش گیاهی مناطق بالادستی زندگی خودشان از بین برود، قطعاً با یک بارش، سیل جاری می‌شود و زندگی آنان ویران می‌شود.

حسینی در ادامه به تعداد پرونده‌های تشکیل شده در خصوص جریمه دامداران اشاره کرد و گفت: تعداد پرونده‌های دام در 11 ماه سال گذشته 102 پرونده بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در همدان از نعمت گاز 
  • درصد پرشدگی سدهای کردستان به ۷۱ درصد رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در استان همدان
  • قطع تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان
  • افزایش ۲.۶۷ درصدی تحویل گاز طبیعی به نیروگاه‌ مفتح همدان
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • برخورداری ۲۷ هزار و ۷۲۱ مشترک جدید از نعمت گاز طبیعی
  • قطع ارتباط تلفنی ۴ هزار مشترک زنجانی به دلیل خسارت کابل
  • معیارهای منابع طبیعی‌ برای ممنوعیت چرای دام در زنجان
  • نشت‌یابی بیش از ۱۰۰ درصد شبکه گازرسانی استان زنجان در سال گذشته