Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:25:33 GMT

631 زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی وجود دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۷۸۵

631 زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی وجود دارد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: 631 زندانی جرایم غیرعمد در استان وجود دارد که نیازمند همراهی خیران برای حل مشکل خود هستند.

حمزه بروجنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان بدهی این زندانیان بیش از 922 میلیارد ریال برآورد شده که رقم بسیار زیادی برای این افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: متوسط بدهی هر زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی حدود یک میلیارد و 460 میلیون ریال بوده که نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.
وی بیان کرد: از این تعداد تنها 18 نفر به حوادث رانندگی غیرعمد مربوط است که کاهش این رقم را نسبت به سال های نه چندان دور نشان می دهد.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی با اشاره به آزادی 370 زندانی جرایم غیرعمد در استان طی سال گذشته ادامه داد: از کل بدهی این افراد حدود 45 درصد با گذشت شاکیان حاصل شده است.
بروجنی همچنین از شمول عفو مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای بیش از پنج هزار و 300 نفر در استان خبر داد و گفت: امیدواریم این امر در بهبود وضعیت زندگی این افراد اثر بسیار خوبی داشته باشد و این افراد، دوباره به زندان بازنگردند.
به گزارش ایرنا، قرار است در رمضان امسال 24 جشن گلریزان در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی برگزار شود.
برگزاری آیین های جشن گلریزان به سنتی حسنه در ایام ماه مبارک رمضان تبدیل شده که میلیاردها ریال در آنها جمع آوری می شود.
8137/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زندان ها جرايم غيرعمد آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: این زوج همدانی با کمک یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی موجب آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد شدند.

او تصریح کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: این تعداد زندانی با کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی خیران نیک اندیش، گذشت شاکیان، پرداخت وام‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی آزاد شدند.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانی جرائم غیرعمد
  • وجود ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های کردستان
  • چشم‌انتظاری ۳۰۷ زندانی کردستان برای آزادی
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • ۱۵ میلیارد تومان در جشن‌های گلریزان کردستان جمع‌آوری شد
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند