Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - رئيس دانشگاه وليعصر (عج) رفسنجان با بيان اينکه اين دانشگاه اجراي چند طرح اقتصاد مقاومتي را از سه گذشته آغاز کرده است گفت: هم اکنون پنج طرح ديگر نيز در دانشگاه وليعصر رفسنجان در مرحله اجرا قرار دارد.

به گزارش ايرنا، حسن رنجبر کريمي شامگاه يکشنبه به مناسبت روز روابط عمومي در نشست خبري با اشاره به اينکه اين دانشگاه معين اقتصادي مناطق محروم رفسنجان است افزود: منطقه خنامان از مناطق محروم اين شهرستان است که با کمک اهالي منطقه، سه سال است که طرح زعفران کاري را در سه هکتار انجام مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: در اين مدت 2 کيلوگرم محصول زعفران از مزارع زير کشت خنامان برداشت شده و اين طرح در اين منطقه در حال توسعه است، ضمن اينکه مجوز گلخانه کشت سبزي نيز در اين منطقه صادر و گلخانه ها احداث شده است.
وي بيان کرد: همچنين در شاهزاده عباس رفسنجان نيز 2 استخر پرورش ماهي احداث شد و در حال حاضر 54 هزار قطعه ماهي در آن در حال پرورش است که در آينده نزديک برداشت و به بازار عرضه خواهند شد.
وي ادامه داد: در روستاي ماني از توابع سرچشمه نيز يک هکتار زعفران کاري توسط دانشگاه وليعصر (عج) رفسنجان انجام شده و در شهرک مجتمع مس سرچشمه هم طرح زعفران کاري و کشت گل محمدي در حال اجرا و توسعه است.
رنجبر کريمي گفت: سند راهبردي دانشگاه وليعصر (عج) رفسنجان در حال تدوين است تا واحدهاي سازماني نقاط ضعف را رفع و نقاط مثبت را تقويت کنند و 85 درصد شاخص ها تعيين و تعريف شده و تا شهريور ماه سند راهبردي پنج معاونت دانشگاه مشخص مي شود.
رنجبر کريمي با اشاره به اينکه گاهي انفجار خودرهاي گازسوز رخ مي دهد تصريح کرد: اخيرا طرحي به وزارتخانه ارائه شده تا فشار گاز را به يک صدم‌ برساند.
وي خاطرنشان کرد: در زمينه آموزشي نيز دانشگاه ولي عصر (عج) رفسنجان در 99 رشته و مقاطع مختلف تحصيلي دانشجو مي پذيرد و 20 درصد از دانشجويان در مقاطع تحصيلات تکميلي هستند.
وي با اشاره به اينکه اگر کمک خيرين نبود‌ ساختمان دانشگاه وليعصر (عج) احداث نمي شد گفت: 12 خير از جمله حاج شيخ محمد هاشميان، حاج محمد فروتن، حسين امين، رمضاني، محمد غلامرضايي، دکتر تجدد، پري شمسي، مرشدي و مرعشي خيرين دانشگاه هستند.
دانشگاه وليعصر رفسنجان در حال حاصر حدود 9 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصيلي را دارد.
رفسنجان در 110 کيلومتري کرمان قرار دارد.
3029/7433
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان

به گزارش صدای ایران،روزنامه همشهری نوشت: با گزارش ماجرای ناپدیدشدن دانشجوی جوان به پلیس که به‌گفته دوستانش فردی باهوش و نخبه بود، تحقیقات برای یافتن ردی از وی آغاز شد تا اینکه صبح دوشنبه یکی از دشت‌بانان در پای کوه‌های سرچشمه، چشمش به خودرویی افتاد که در دامنه کوه رها شده بود. هیچ‌کس در اطراف خودرو نبود و در‌های آن باز بود و همین باعث شد که مرد دشت‌بان با کلانتری ۱۴سرچشمه تماس بگیرد و ماجرا را اطلاع دهد.

علیرضا محمدی، دادستان رفسنجان گفت: با حضور مأموران پلیس در محل معلوم شد که خودروی مورد نظر متعلق به دانشجوی گمشده است. به این ترتیب تیمی از مأموران پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راهی آنجا شدند و به جست‌وجو برای پیدا کردن جوان گمشده پرداختند. آنها در جریان جست‌وجوهایشان در این منطقه از هلی‌شات استفاده کردند و در نهایت متوجه جسدی شدند که در ارتفاعات سرچشمه رها شده بود.

وی ادامه داد: وقتی مأموران به محل رهاشدن جسد رفتند، معلوم شد که قربانی همان دانشجوی جوان است و با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی در محل حادثه، تحقیقات ادامه یافت و در حال حاضر ۲ مظنون تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح