Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:09:54 GMT

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۹۱۰

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی خداحافظی کرد

تبریز - ایرنا - «مسعود شجاعی»، کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از اعضای کادرفنی، طرفداران این تیم و مردم تبریز خداحافظی کرد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، شجاعی در پست هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی از بازیکنان تاثیرگذار بود؛ او همزمان با بازی در تراکتورسازی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان نیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاعی، سابقه بازی برای تیم‌های سایپا و تراکتورسازی را در کارنامه خود دارد؛ او همچنین پیش از حضور در تراکتورسازی برای تیم‌های اروپایی اوساسونا، لاس‌پالماس، پانیونیوس به میدان رفت و با تیم آاِک یونان سابقه قهرمانی لیگ این کشور را دارد.
انتشار پست صمیمانه و محترمانه کاپیتان پیشین تراکتورسازان، بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.
شجاعی در صفحه اینستاگرامش نوشت: 'یک فصل فوتبالی دیگر هم تمام شد و همین طور یک فصل از زندگیمان ورق خورد با فراز و نشیب ها و روزهای تلخ و شیرین بسیار... من سعی کردم از تجربه سالیانی که از حضورم در فوتبال می گذرد برای کمک به موفقیت تیم و همبازیانم استفاده کنم ولی مسلما نتیجه کار آن گونه که هدف همگی ما بود و به دلخواه ما نشد'.
شجاعی در پایان پست اینستاگرامی خود از مالک، اعضای کادر فنی و پشتیبانی و تدارکات و هواداران فهیم تراکتورسازی تشکر کرده است.
مسعود شجاعی در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشورمان به تیم پرطرفدار تراکتوسازی پیوست.
تراکتورسازان تا هفته های پایانی لیگ گذشته با حضور بازیکنان سرشناسی مثل اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، آنتونی استوکس و یوکیا سوگیتا از مدعیان اصلی قهرمانی بود، اما پس از باخت مقابل سپیدرود رشت و حاشیه های ایجاد شده از کورس قهرمانی بازماند و حتی نتوانست سهمیه آسیایی را نیز کسب کند.
کاپیتان تیم ملی در فصلی که گذشت 3 گل برای تراکتورسازی زد و 3 پاس‌گل هم داد؛ در این 6 مسابقه‌ای که شجاعی روی گل‌ها تاثیرگذار بود، تراکتورسازی به جز بازی با سپاهان در همه مسابقات دیگرش برنده شد.
تراکتورسازان در نهایت با 52 امتیاز فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران را به پایان بردند.
518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تراكتورسازي خداحافظي شجاعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار در کنفرانس قبل از بازی با مس سونگون گفت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

او در مورد حریف گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریف‌مان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوبی را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

او در مورد شیوه انتخاب حریفان در مراحل جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم قرعه کشی در هر مرحله بهتر است.

او در مورد این مسابقه جام حذفی اضافه کرد: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیشبینی بودنش است. سالهای قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌های‌مان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم برای صحبت قهرمانی زود باشد و باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریف‌مان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی نگاه داریم.

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟