Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:52:20 GMT

اصفهان| تهدید مدیرعامل سپاهان به کناره‌گیری از جام حذفی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۹۳۲

اصفهان| تهدید مدیرعامل سپاهان به کناره‌گیری از جام حذفی

مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از تقسیم جایگاه هواداران بازی جام حذفی با پرسپولیس گفت: نظر خود را کتباً اعلام کردیم و اگر بر تقسیم مساوی جایگاه‌های تماشاگران در نقش‌جهان اصرار کنند حتی احتمال دارد از جام حذفی کناره‌گیری کنیم. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مسعود تابش درباره فرهنگ سپاهان که برگرفته از مکتب شاهین است اظهار داشت: به فرهنگ شاهین از همان ابتدای تأسیس این باشگاه افتخار می‌کردیم و از همان ابتدا این باشگاه از مدیران لایقی برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره قانون عجیبی که چند روزی است درباره تقسیم جایگاه تماشاگران در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی از سوی مسئولان سازمان لیگ مطرح شده است، تصریح کرد: این قانون یک دفعه ظرف این چند روز مطرح شده و برای من عجیب است اگر می‌گویند در سال گذشته این‌طور تصمیم گرفته شده چرا تا الان به هیچ باشگاهی ابلاغ نشده است. در جلسه شورای تأمین استان هم هیئت فوتبال عنوان کرد به آنها ابلاغ نشده است. این قانون در فینال و در یک شهر بی‌طرف رسم است، برای مثال در فینال جام حذفی انگلیس هواداران به صورت 50-50 تقسیم شده بودند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: اگر این موضوع نص صریح قانون هم بود با توجه به شرایط موجود باید تدابیر دیگری اندیشیده می‌شد، پرسپولیس در بازی قبلی میزبان بوده و ما نیز مهمان مس کرمان بودیم و در این دیدار بر اساس قانون میزبان پرسپولیس هستیم اما اکنون این شرایط به گونه‌ دیگری برنامه‌ریزی شده است. پس شرایط میزبانی چه می‌شود؟

قانون تقسیم مساوی ظرفیت ورزشگاه از فایل‌های سازمان لیگ درآمده است

وی ادامه داد: این قانون احتمالاً به تصویب سازمان لیگ نرسیده بوده و در این چند روزه از یکی از فایل‌های این سازمان بیرون آمده است و در این شرایط ملتهب تصمیم بسیار عجیبی گرفته شده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: این موضوع امروز در جلسه شورای تأمین اصفهان باعث تعجب همگان شد و در این چند روزه اصفهان جو ملتهبی را سپری می‌کند و هواداران ما نیز از این تصمیم اخذ شده بسیار عصبانی هستند.

تابش اظهار داشت: باشگاه سپاهان به فرهنگ شاهین وابسته است و تصمیم داریم معقولانه اعتراض کنیم. یاد گرفته‌ام مسائل را از مجرای قانونی پیگیری کنم. برخی فکر می‌کنند اعتراض نکردیم اما اهل جار و جنجال نیستیم. کتباً اعتراض خود را اعلام کردیم و اگر پافشاری کنند حتی احتمال دارد از جام حذفی کناره‌گیری کنیم.

وی با بیان این‌که فردا عازم تهران هستم و اگر شرایط مناسب باشد به این موضوع اعتراض می‌کنیم، گفت: در شرایطی که هواداران به صورت 50- 50 تقسیم شوند تأمین امنیت این مسابقه بسیار دشوار است و حتی پس از دیدار با پرسپولیس در تهران در جلسات زیادی با حضور مسئولان باشگاه پرسپولیس حاضر شدیم و حتی در این جلسات نیز هیچ صحبتی از تقسیم 50-50 هواداران در نیمه‌نهایی جام حذفی نبود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه صحبت‌های خود درباره سایر رشته‌های باشگاه سپاهان گفت: تمام رشته‌های ورزشی باشگاه سپاهان را نظارت و رصد می‌کنیم و در فوتبال نیز از رده‌های پایه تا پیشکسوتان فعالیت خود را به خوبی ادامه می‌دهیم و در تیم‌های بانوان نیز دارای چند ملی‌پوش و قهرمان جهان هستیم.

اعتراض سپاهانی‌ها به 50 - 50 بودن سکو‌ها در بازی با پرسپولیس/ تابش: با این تصمیم فضای شهر اصفهان را ملتهب کردندسپاهان در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دانشجویان می‌روداصفهان| تکسیرا: قهرمان واقعی لیگ سپاهان بود!

تابش اظهار داشت: بیش از 3500 نفر در باشگاه سپاهان در حال فعالیت هستند و 90 درصد تیم‌های ما در لیگ‌های مختلف حائز عنوان قهرمانی شدند که در این راه مجتمع فولاد مبارکه کمک‌های فراوانی به ما داشته است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال سپاهان از نظر من قهرمان است و در این فصل هیچ‌گونه حواشی در کنار این تیم نبود و بازیکنان نهایت تلاش خود را برای سربلندی باشگاه انجام دادند.  

قلعه‌نویی تمایل دارد در سپاهان بماند

مدیرعامل باشگاه سپاهان  به قرارداد امیر قلعه‌نویی با سپاهان برای فصل آینده اشاره و گفت: با قلعه‌نویی قرارداد داریم و شخص امیر قلعه‌نویی نیز بارها عنوان کرده گزینه اول، دوم و سوم من برای فصل آینده سپاهان است و شرایط خوبی را در اصفهان سپری می‌کند، تمایل قلعه‌نویی هم ماندن در سپاهان و اصفهان است.

تابش عنوان کرد: هدف‌گذاری باشگاه سپاهان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در 3 سال آینده است و امیدواریم سال آینده نماینده شایسته‌ای در کنار پرسپولیس برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

وی درباره وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان برای میزبانی از سپاهان در فصل آینده رقابت‌های آسیایی گفت: بیش از 70 درصد مشکلات  این ورزشگاه برطرف شده است و الکترونیکی شدن بلیت و نصب دوربین مداربسته در این ورزشگاه نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره وضعیت قرارداد بازیکنان سپاهان برای فصل  آینده گفت: تیم در فصل آینده نیاز به تقویت دارد، اکثر بازیکنان ما قرارداد دارند و بازیکنان مورد نظر نیز قراردادشان تمدید می‌شود، مهرداد محمدی قراردادش با سپاهان به پایان رسیده و صحبتی برای پیوستن به تیم دیگری با ما انجام نداده است.

تابش درباره وضعیت تیم سپاهان نوین در مسابقات دسته سوم اظهار داشت: در فصل آینده تیم بهتری خواهیم داشت. داوری نیز در مسابقات دسته سوم دارای مشکلات فراوانی بود و در برخی از مسابقات شرایط عجیبی به وجود می‌آمد.

وی به آکادمی فوتبال سپاهان اشاره و تصریح کرد: تیم‌های پایه در اصفهان از اهمیت به‌سزایی چه در باشگاه سپاهان و چه در باشگاه ذوب‌آهن برخوردار هستند و توجه به رده‌های پایه آینده‌سازان فوتبال ما را تأمین می‌کند و قصد داریم در آینده صادرکننده بازیکن باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: از بازیکن بومی اصفهانی چند بازیکن جوان به سپاهان اضافه شدند و اگر شرایط سخت پایان فصل نبود قلعه‌نویی از آن‌ها استفاده می‌کرد و حتی چند بازیکن نیز به صورت قرضی از باشگاه سپاهان در باشگاه‌های دیگر فعالیت می‌کنند و دارای قرارداد 3 ساله هستند که در فصل آینده به باشگاه باز خواهند گشت.

تابش به اشتباهات مکرر داوری در این فصل اشاره کرد و گفت: در جلسه با قلعه‌نویی این موارد را تجزیه‌ و تحلیل کردیم و داوری‌هایی که به ما ضربه زد در دیدارهای مستقیم و تعیین‌کننده ما با حریفان مدعی بود و حتی وزیر ورزش نیز توجه به داوری را مورد تأکید قرار داد.

وی درباره تیم‌داری باشگاه سپاهان در لیگ برتر والیبال گفت: در باشگاه سپاهان حضور باری به هر جهت در هیچ رقابتی نداریم. در گذشته یکی از قطب‌های اصلی والیبال ایران شهر اصفهان بود و والیبالیست‌های بزرگی در اصفهان فعالیت کرده‌اند و متأسفانه در چند سال گذشته والیبال اصفهان به قهقرا رفته است. برای والیبال هزینه زیادی شده و در سوپرلیگ تیم بسیار خوبی را راهی مسابقات می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان خطاب به هواداران سپاهان گفت: از هواداران‌مان درخواست می‌کنم شرایط خوبی را در دیدار مقابل پرسپولیس رقم بزنند. هواداران سپاهان سرمایه‌های این باشگاه هستند و باید به فرهنگ شاهین توجه بیشتری شود و در فصل آینده بودجه قابل توجهی به فرهنگ تخصیص می‌دهیم.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در شرایطی بعد از برد مقابل ملوان شگفتی‌ساز به اصفهان بازگشت که به دلیل کمبود نفرات روی نیمکت ذخیره‌ها و هپچنین شکل بازی ملوان فشار زیادی را در انزلی تحمل کرد.

بنابراین ژوزه مورایس در پرواز بازگشت به اصفهان به بازیکنان اعلام کرد که آنها ۲۴ساعت فرصت استراحت خواهند داشت و به این ترتیب تمرین امروز سپاهان تعطیل بود و بازیکنان به استراحت پرداختند.

سپاهان که خود را آماده دیدار جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی بعد از دو تیم پیروزی روحیه بخش مقابل دو تیم خوب لیگ برتر (ذوب آهن و ملوان) آرام آرام خود را آماده بازگشت به شرایطی می‌کنند که هواداران آن را حق سپاهان و جایگاه همیشگی این تیم طلایی پوش می‌دانند. پس از این بازی جام حذفی هم نوبت به مسابقه حساس مقابل پرسپولیس خواهد رسید که یک مسابقه کلیدی برای کل لیگ برتر و همچنین سپاهانی‌هاست که می‌خواهند فصل‌شان را از آسیب به وجود آمده نجات بدهند.

دیگر خبرها

  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید