Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:47:54 GMT

کشف ضایعات گوشت و مرغ فاسد در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۴۹۳۳

کشف ضایعات گوشت و مرغ فاسد در مشهد

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، اکبر آقابیگی فرمانده انتظامی مشهد گفت: با وصول اطلاعاتی مبنی بر نگهداری مقادیری گوشت غیرمجاز و فاسد داخل انبار مخفی در یک‌منزل مسکونی و توزیع این مواد پروتئینی در بازار مشهد، با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده به فرماندهی انتظامی مشهد صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تیم‌های دایره تجسس برای بررسی پرونده با هماهنگی کارشناسان دامپزشکی و به دستور مقام قضایی، خانه مسکونی که انبار مخفی گوشت‌های فاسد شده بود را به‌طور غافلگیرانه مورد بازرسی قراردادند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: در بازرسی از این منزل مسکونی ۵۰۰ کیلوگرم ضایعات گوشت و مرغ فاسد که بسته‌بندی و آماده توزیع در بازار بود از داخل یخچال‌های مخصوص کشف شد.

آقابیگی افزود: در بازرسی از یک دستگاه خودروی پارک شده در محل نیز ۱۰۰ کیلوگرم گوشت بسته‌بندی کشف و ۳ متهم در این رابطه دستگیر شدند.   انتهای پیام//ف.ش   ۶۰۰ کیلو ضایعات گوشت و مرغ فاسد در مشهد کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: امسال نرم افزار سامانه اجاره بها به صورت برخط فعال شده است و همه مشاوران معاملات املاک در این شهر موظف به نصب آن هستند، با این نرم افزار امکان رصد فعالیتهایشان به طور کامل فراهم شده است.   محسن صیادی افزود: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می کرد اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.   وی بیان کرد: در پی گشتهای مشترک و تشدید بازرسی ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد و سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.   صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد پروانه کسب گرفتند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • چندین تن زباله از یک منزل مسکونی در بجنورد کشف شد