Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- با شکست سنگين اينتر مقابل ناپولي و تساوي يوونتوس مقابل آتلانتا، شانس ميلان براي کسب سهميه بيشتر شد.
به گزارش آريا، در بازي هاي يکشنبه شب ميلان موفق شد در خانه خود با دو گل فروزينونه را شکست دهد که در اين بازي دوناروما يک پنالتي را گرفت و روسونري با گل هاي پياتک و سوسو پيروز شدند. در اوايل بازي بوريني موقعيت خوبي را هدر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوباره بوريني مقابل دروازه چند سانتي متر کم آورد تا دروازه را باز کند. شوت باکايوکو با فاصله اندکي به بيرون مي رود. لحظه هيجان انگيزي براي هواداران بود. کسيه با اشتباهات فراوان به بازي ادامه مي دهد. کرنرهاي پياپي و ميلاني که سودي از اين فرصت ها نمي برد. گوردون سينگر، پسر مالک ميلان هم در ورزشگاه حضور دارد. نيمه اول به اتمام رسيد.
بوريني در همين ابتداي نيمه دوم دروازه خالي را به شکلي باورنکردني به بيرون زد! آباته بي ملاحظگي مي کند! پنالتي به نفع فروزينونه! دوناروما توپ را گرفت و ناجي ميلان شد. آباته بايد قدردان اين سنگربان جوان باشد. کوترونه به جاي باکايوکو وارد زمين شد. کلمه اي براي توصيف بوريني نمي شود پيدا کرد. او در موقعيتي بالاي صد درصد گل، توپ را به موازي خط دروازه فرستاد. گل براي ميلان! پيونتک در نهايت فرصت طلبي پاس بوريني را به گل تبديل کرد. ضربه کاشته براي ميلان. سوسو پشت توپ مي ايستد و گل! ضربه اي عالي که حتي دروازه بان هم ايستاد و تماشا کرد. روسونري 2-0 پيش مي افتد. کاستيخو وارد بازي خواهد شد. مشخصا او به جاي پيونتک وارد زمين شد تا تحرک در زمين بيشتر شود و بازيکنان فروزينونه بيشتر تحت پرس قرار گيرند. آباته پس از تعويض پيراهنش را در آورد که روي پيراهن نوشته شده بود «ميلان در قلب من». دوناروما اين بازي از ستاره هاي اصلي تيم بوده است. او در چندين صحنه واکنش مناسبي از خود نشان داد. 3 دقيقه وقت اضافه. بازي به اتمام رسيد تا فعلا ميلان شانس اصلي کسب سهميه چهارم ايتاليا باشد.

اينتر برابر ناپولي، به بدترين نتيجه ممکن رسيد. ناپولي و اينتر در حالي به مصاف هم رفتند که بازي براي ميزبان تشريفاتي و براي مهمان، بسيار حياتي بود. با اين حال شاگردان آنچلوتي با عملکردي تهاجمي بازي را آغاز کردند. در دقيقه 5، شوت مرتنز از چند قدمي دروازه به بيرون رفت. در دقيقه 12، شوت از راه دور ميليک راه به جايي نبرد. در دقيقه 16، زيلينسکي از فاصله اي دور، شوت محکمي را روانه دروازه اينتر کرد که هندانوويچ نتوانست مانع رسيدن آن به گل شود. اولين موقعيت اينتر را پريشيچ در داخل محوطه به بيرون زد. در دقيقه 25، شوت غلام نتوانست تجربه زيلينسکي را تکرار کند. در دقيقه 40، ناينگولان از راه دور شانسش را امتحان کرد که ناکام بود. در دقيقه 43، ضربه کايخون از گوشه محوطه، با اختلاف کم از کنار دروازه اينتر به بيرون رفت.
ناپولي در نيمه دوم هم کنترل توپ و ميدان را در اختيار داشت. بعد از فشار اوليه ميزبان، در دقيقه 61 اختلاف دو برابر شد. نفوذ و سانتر کايخون به داخل محوطه را مرتنزِ کوتاه قامت در ميان مدافعان اينتر با ضربه سر به گل تبديل کرد. با جلو کشيدن اينتر، ناپولي حتي راحت تر موقعيت ساخت. در دقيقه 70، سانتر مرتنز، ميليک را در موقعيت ايده آلي قرار داد اما شوت اين بازيکن را هندانوويچ گرفت. در بازگشت، مالکوي توپ را به داخل محوطه فرستاد تا رويز دروازه خالي را باز کند. در دقيقه 73، ضربه لائوتارو مارتينز روي توپ برگشتي از کرنر، به تيرک دروازه برخورد کرد. در دقيقه 78، مرتنز، رويز را در سمت چپ محوطه اينتر صاحب توپ کرد و اين بازيکن در زاويه بسته، دروازه هندانوويچ را باز کرد. در دقيقه 81، خطاي آلبيول روي ايکاردي، داور را مجاب کرد که اعلام پنالتي کند. خود ايکاردي توپ را بر خلاف جهت دروازه بان به گل تبديل کرد. در دقيقه 88، اينسينيه اين فرصت را داشت که اختلاف را بيشتر کند اما شوت مورب وي با اختلاف کم به بيرون رفت تا بازي با همين نتيجه به پايان برسد.

در شب خداحافظي آندره آ بارتزالي و بازگشت بوفون به استاديوم يوونتوس، ديدار يووه برابر آتالانتا به تساوي 1-1 انجاميد. نتيجه اي که براي هر دو تيم نسبتا خوشايند است. يوونتوس قهرمان اين فصل نيز در خانه مقابل آتلانتا متوقف شد. اين ديدار با تساوي 1-1 به اتمام رسيد. ايليچيچ در دقيقه 33 براي ميهمان گلزني کرد و سپس مانزوکيچ در دقيقه 80 بازي را مساوي کرد. برناردسکي هم در دقيقه 90 از زمين بازي اخراج شد. در دقيقه 25 مسابقه آتالانتا فرصت مهمي براي گلزني داشت. دوان زاپاتا پس از دريبل مدافعان يوونتوس با شزني تک به تک شد اما ضربه بي دقت آخر او از کنار دروازه به بيرون رفت. در دقيقه 33، آتالانتا روي يک کرنر ارسالي به گل رسيد و ايليچيچ با زيرکي، توپ را به درون دروازه يوونتوس فرستاد. در اواخر نيمه اول، رونالدو با يک ضربه سر خوب مي‌توانست دروازه آتالانتا را باز کند اما ضربه اش از بالاي دروازه به بيرون رفت. نيمه اول با تساوي بدون گل پايان يافت. در دقيقه شصت مسابقه، آندره آ بارتزالي، اسطوره يوونتوس تعويض شد و جايش را به ماريو مانژوکيچ داد. تمام استاديوم در اين صحنه، ايستاده بارتزالي را تشويق کردند. در دقيقه 80 بازي، يوونتوس که سراپا حمله شده بود گل تساوي بازي را به ثمر رساند. روي سانتر تند و تيز کوادرادو، مانژوکيچ با پرتاب خود، روي توپ اثر گذاشت و به زيبايي توپ از بين پاهاي گوليني وارد دروازه آتالانتا شد.  فدريکو برناردسکي نيز در دقيقه 92 از زمين بازي اخراج شد. ديدار يوونتوس و آتالانتا در نهايت با تساوي 1-1 خاتمه يافت. با اين نتيجه هم آتالانتا به رده سوم رسيد و در آستانه کسب سهميه ليگ قهرمانان قرار گرفت و هم يووه در شب جشن خود شکست نخورد.
به اين ترتيب با اين نتايج، آتلانتا با 66 امتياز سوم است، اينتر با همين امتياز چهارم است و ميلان با يک امتياز کمتر در رده پنجم ايستاده است ، رم هم با 63 امتياز ششم است و اين تيم ها براي کسب سهميه ليگ قهرمانان رقابت سختي در هفته پاياني خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شکست سنگين اينتر ناپولي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری

شاگردان سیمونه اینزاگی با غلبه بر رقیب دیرینه و همشهری خود، شیرینی مضاعفی به بیستمین قهرمانی‌شان در رقابت‌های سری A ایتالیا بخشیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از بوندس‌لیگا، سری A به دومین لیگ در میان پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا تبدیل شد که قهرمانش در فصل 24-2023 مشخص می‌شود. این افتخار نصیب پیشتاز بلامنازع کورس قهرمانی رقابت‌ها یعنی اینتر شد که از مدتی پیش شمارش معکوس برای رسیدنش به اسکودتو آغاز شده بود. این اتفاق اما برای نراتزوری و هوادارانش لذتی دو چندان داشت چون در شبی رقم خورد که آنها رقیب همشهری خود، میلان را هم در دربی دلامادونینا شکست دادند.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌سوم سری A، شب گذشته (دوشنبه) اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به‌عنوان میهمان به مصاف میلان رفت و این بازی را با نتیجه 2 بر یک برد. گل‌های فرانچسکو آچربی در دقیقه 18 و مارکوس تورام در دقیقه 49 رقم زننده بیست‌وهفتمین پیروزی نراتزوری در این فصل شدند تا اینزاگی و مردانش در فاصله پنج هفته به پایان فصل عملاً دست نیافتنی شده و به این ترتیب قهرمانی آنها مسجل شود. تنها گل میلان هم در دقیقه 80 توسط فیکایو توموری رقم خورد. دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج تئو هرناندس بازیکن میلان و دنزل دومفرایس مدافع اینتر در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با دریافت کارت قرمز مستقیم به دلیل درگیری فیزیکی با یکدیگر بود. تنش‌های بازی اما به این درگیری ختم نشد و در آخرین دقیقه مسابقه نیز درگیری دیگری رخ داد که در پی آن داویده کالابریا کاپیتان میلان هم به دلیل ضربه آرنجی که به داویده فراتسی بازیکن اینتر زد کارت قرمز گرفت.

ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

 

اینتر با پیروزی در دربی دلامادونینا ضمن دبل کردن برای غلبه بر همشهری در این فصل سری A (آبی‌و‌مشکی‌ها بازی رفت را 5 بر یک بردند) اتفاقی تاریخی را هم رقم زدند. این بیستمین قهرمانی اینتر در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی ایتالیا بود و به این ترتیب از فصل آینده تعداد ستاره‌های روی پیراهن این تیم به دو عدد افزایش پیدا می‌کند. اینتر که آخرین قهرمانی‌اش را سال 21-2020 با هدایت آنتونیو کونته جشن گرفته بود، بعد از یوونتوس تنها تیم کالچوست که پیراهنش دو ستاره می‌شود.  همچنین سیمونه اینزاگی برای اولین بار قهرمانی در سری A را به‌عنوان مربی تجربه می‌کند. او پیش از این قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را برای اینتر به ارمغان آورده بود.

نتیجه این بازی اما میلان را 69 امتیازی نگه داشت و با توجه به تساوی یکشنبه شب یوونتوس رده سومی، حاشیه امنیت روسونری به پنج امتیاز کاهش یافت. این در شرایطی است که شاگردان استفانو پیولی هفته بعد میهمان همین یوونتوس خواهند بود.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری