Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@06:37:40 GMT

حقوق مکتسبه در احداث پلاسکو ارجح بر ضوابط اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۵۰۳۴

فرزانه صادق مالواجرد، معاون معماری و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو اظهار داشت: آخرین تصمیماتی که در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران گرفته شده این است که بنابر مصوبه کمیسیون ماده 5 شهر تهران، تعداد طبقات ساختمان پلاسکو به اندازه حقوق مکتسبه باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ساختمان پلاسکو در یک محدوده تاریخی قرار دارد تمام تلاش این بود که تعداد طبقات کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالواجرد گفت:‌ مرجع قانونی برای تعیین تعداد طبقات ساختمان پلاسکو، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که این نهاد هم اعلام کرد حفظ حقوق مکتسبه در ساختمان را ارجح بر ضوابط می‌داند. بنابراین، قرار بر این شد تعداد طبقات بر اساس رعایت حقوق مکتسبه باشد به این شرط که پارکینگ متناسب با ساختمان تامین شود.

گفتنی است؛عملیات احداث پلاسکو در دست اجرا است و طبق وعده داده از سوی بنیاد مستضعفان ساختمان جدید مهر ماه سال 99 تحویل داده می‌شود. زیربنای این ساختمان در حد ساختمان سابق یعنی 22 هزار متر خواهد بود. در حال حاضر عملیات حفاری و بتن ریزی این پروژه به اتمام رسیده و برای استحکام ساختمان 800 تن بتن ریزی شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: معاون وزیر راه و شهرسازی پلاسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم

یک شهروند عراقی فیلمی از عبور قطار از فاصله نزدیک به خانه‌ها منتشر کرده است و با تعجب می‌گوید: ای مردم! این خانه‌ها چطور و با چه مجوزی روی ریل ساخته و فروخته شده‌اند؟ فقط ببینید قطار چطور از کوچه‌ها عبور می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی
  • فرمانده سپاه تهران: گروه‌های «سفیران مهر»، تذکر رعایت حجاب را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • ایجاد گروه جدید برای تذکر حجاب در خیابان‌ها | فرمانده سپاه تهران از ورودی جدی «سفیران مهر» گفت