Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ این پلیس طبق سنوات گذشته در نظر دارد همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با برگزاری جشنی با عنوان کودکان آسمانی از ایتام حواشی تهران تکریم کند.

در این مراسم که با حضور مدیران و مسئولین پلیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ . گروهی از هنرمندان و چهره‌های محبوب کودکان به صرف افطاری برپا خواهد شد در نظر است لحظاتی شاد و مفرح را برای این عزیزان در ماهی که منتسب به نام مولی الموحدین (ع) است برگزار نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در نظر است ضمن تکریم از این گروه ایتام و اهدا جوایز ارزنده ،آن‌ها را به عنوان همیار پلیس در راستای ارتقاء فرهنگ ترفیک همراه خود سازد.

دوشنبه٩٨/٢/٣٠

قرارگاه راهور تهران بزرگ

ساعت 17/30

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اسماعیل احسان پور، رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات به خاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ احسان پور افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.

کد خبر 6080479

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • یاد مجید مجیدی از حضور در تئاتر/ وضعیت الان سینما جای تاسف دارد
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است