Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:55:20 GMT

روابط عمومی ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۵۰۷۲

روابط عمومی ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو شامگاه یکشنبه در نشست روابط عمومی‌های قروه به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی از نقش روابط عمومی‌ها در انتقال پیام بیانیه گام دوم انقلاب گفت.

به گفته وی مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب و انتقال آن به جامعه مهم است و در واقع اگر می‌خواهیم سازمانی موفق و خوب داشته باشیم نیازمند مطالعه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتشلو خودآگاهی تاریخی، ایجاد امید به آینده و استفاده از ظرفیت جوانان را از جمله موارد بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: اشاره رهبری به جوانان باعث می‌شود احساس مسئولیت در این قشر از جامعه بالا رفته و در تمامی بخش‌های مختلف لحاظ گردد.

وی همچنین به مسئولیت سنگین تمامی اقشار جامعه در تبیین و تشریح بیانیه اشاره کرد و گفت: همه جامعه اعم از نخبگان، عالمان، دانشجویان و دانش آموزان، طلاب و روحانیون و همه مردم باید آگاهانه در صحنه باشند و در این زمینه نقش مؤثری را ایفا کنند.

منتشلو در ادامه با بیان اینکه برداشت‌های مختلفی در خصوص بیانیه وجود دارد، تأکید کرد: بر جامعه نخبگان لازم است به صورت جدی تر و همه جانبه برای ایجاد فهم مشترک و برنامه‌ریزی مؤثر جهت تحقق اهداف بیانیه گام بردارند تا افراط و تفریط در فهم آن پیش نیاید.

کد خبر 4621181

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب شهرستان قروه همایش روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود

 دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات درگیری و قتل دو نفر در آرامستان یاسوج را تشریح کرد.   سید علی ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: بررسی ها برای دستگیری عاملان قتل ۲ نفر در آرامستان «شرف آباد» یاسوج تا حصول نتیجه ادامه دارد.   وی با بیان اینکه عصر امروز پنجشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در محوطه آرامستان شرف آباد شهر یاسوج درگیری منجر به قتل رخ داد، افزود: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بوده است.   دادستان عمومی و انقلاب یاسوج تصریح کرد: در این درگیری یک نفر با اسلحه ۲ نفر را به قتل رساند.   ملک حسینی ادامه داد: با صدور دستور قضایی، بازپرس ویژه قتل بلافاصله در صحنه درگیری حاضر و پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شد.   وی بیان کرد: جزئیات بیشتر وقوع این درگیری در دست بررسی است و تلاش ماموران پلیس برای بازداشت قاتل ادامه دارد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شاخصه‌های فرهنگ علوی برای مردم و جامعه تبیین شوند
  • نخبگان قرآنی، قرآن را به سطح عمومی جامعه بکشانند
  • حرم مطهر شاهچراغ (ع) امشب میزبان شب زنده‌داران می‌شود
  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • بنیان رژیم صهیونیستی بر خشونت گذاشته شده است
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم