Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@08:32:01 GMT

مسجد جامع شهر آبدانان به بهره برداری رسید + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۵۰۹۲

مسجد جامع شهر آبدانان به بهره برداری رسید + تصاویر

مسجد جامع شهر آبدانان به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن‌مجتبی(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان، معاون امور عمرانی استانداری ایلام، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی در جمع مردم شهرستان آبدانان همزمان با افتتاح این پروژه گفت: مسجد جامع شهر آبدانان در زمینی به مساحت 575 متر مربع با زیر بنای 1750 متر در طبقات مختلف زیر زمین، شبستان، جایگاه بانوان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. احداث شده است.
کاظمی اظهار کرد: برای احداث این مسجد بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

همچنین مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان آبدانان با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و سرهنگ شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: جایگاه اختصاصی مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه است که در شهرستان نیمروز سیستان به بهره‌برداری رسید.
قربانعلی مردانی با اشاره به موقعیت مکانی بسیار خوب این جایگاه که در محور خروجی شهرستان زابل به سمت نهبندان و همچنین در محدوده شهرستان نیمروز واقع شده، افزود: این جایگاه دارای دو سکو، چهار تلمبه و هشت نازل عرضه بنزین و نفتگاز بوده و از ظرفیت ذخیره سازی ۱۳۸ هزار لیتر فرآورده برخوردار است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اظهار کرد: این جایگاه در قالب مجتمع خدماتی، رفاهی در زمینی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع و با اشتغالزایی ۱۰ نفر و اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته و به بهره برداری رسیده است.
وی با اشاره به آغاز نهضت ساخت جایگاه‌های جدید در سیستان و بلوچستان، گفت: جایگاه مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه منطقه زاهدان و پنجمین جایگاه جدید منطقه است که از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲ تاکنون به بهره برداری رسیده است.
مردانی با بیان اینکه یک جایگاه دیگر نیز تا پایان ماه جاری در ناحیه زابل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، تاکید کرد: فراخوان ساخت ۲۹ باب جایگاه CNG در منطقه زاهدان و ۲۱ باب در منطقه چابهار انجام شده و در مرحله تشکیل پرونده متقاضیان است.
وی اظهار کرد: تعداد ۱۶جایگاه سوخت مایع جدید نیز در مرحله فراخوان و جذب سرمایه گذار قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) دشت سر آمل
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری
  • الحاق ۴۰۰ هکتار زمین به محدوده گناباد
  • بافت تاریخی پیرامون مسجد جامع اصفهان احیا شود
  • دو طرح مردمی با اشتغالزایی ٩ نفر در زرند به بهره برداری رسید