Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام با بیان اینکه ۹۰ درصد اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور ایلام بومی هستند، گفت: ۵ هزار دانشجو در ۹ واحد دانشگاهی پیام‌نور در سراسر استان مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عباس سهراب‌زاده، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام با بیان اینکه ۵ هزار دانشجو در ۹ واحد دانشگاهی پیام‌نور در سراسر استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: این تعداد دانشجو در ۴۶ رشته تحصیلی علمی، فنی مهندسی، علوم انسانی و پایه و مشغول به تحصیل هستند و ۹۰ درصد دانشجویان، اساتید و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور بومی استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مهمترین رویکرد دانشگاه پیام‌نور که در بند‌های اساس‌نامه بر آن تاکید شده مشارکت دانشجویان در مسائل اجتماعی و فرهنگی است که دانشگاه پیام‌نور ایلام در این راستا با فرهنگ‌سازی گام‌های مثبتی در راستای توسعه و پیشرفت برداشته است. تمامی شهرستان‌های استان به‌ جز شهرستان سیروان دارای شعب دانشگاه پیام‌نور هستند که خدمات مختلف فرهنگی، آموزشی به دانشجویان ارائه می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام تصریح کرد: راه اندازی خانه سلامت، مرکز مشاوره، تشکیل سمن در راستای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی  از مهمترین برنامه‌های اجرایی موفق در زمینه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در این فضای آموزشی است. سرانه فضای ورزشی دانشگاه پیام‌نور ایلام در بین ۳۲ دانشگاه مرتبط کشور در رده چهارم قرار دارد و این نشان از توجه این دانشگاه به مقوله ورزش است.

سهراب زاده ادامه داد: هم‌اکنون ۴ سالن ورزشی در دانشگاه‌های پیام‌نور شهرستان‌های ایلام، دهلران، دره‌شهر و سرابله فعال بوده که در طول سال مسابقات ورزشی مختلفی در این فضا‌ها برگزار می‌شود. نشریات دانشجویی، دانشگاه پیام‌نور استان در بین دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور، سال گذشته موفق به کسب ۹ مقام شد که این امر مهم نشان از اهمیت این مرکز آموزشی به مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی در بین دانشجویان است.

وی گفت: در راستای کمک مالی به دانشجویانی که برای پرداخت شهریه با مشکل مواجه هستند این دانشگاه اقدام به راه اندازی صندوق دانشجویی کرده که در پایان هر ترم با بررسی در خواست دانشجو کمک هزینه تحصیلی به آنان ارائه خواهد داد. در راستای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی در سال‌جاری، دبیرخانه ستاد اربعین پیام‌نور سراسر کشور در دانشگاه پیام‌نور استان ایلام مستقر خواهد شد.
   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ایلام دانشگاه پیام نور ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان

مهدی محمدی با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه می‌توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی https://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

منبع: ایسنا

tags # وام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود