Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@11:36:51 GMT

پروازهاي فرودگاه بيرجند افزايش يافت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۲۵۱۲۵

پروازهاي فرودگاه بيرجند افزايش يافت

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - مديرکل فرودگاه هاي خراسان جنوبي گفت: يک پرواز در مسير تهران - بيرجند و بالعکس به پروازهاي فرودگاه بيرجند اضافه شد.

هادي سلامي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين پرواز روز گذشته ( 29 ارديبهشت) ساعت 17 و 15 دقيقه از مبدا تهران در فرودگاه بيرجند به زمين نشست و ساعت 18 و 10 دقيقه بيرجند را به مقصد تهران ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه در حال حاضر 22 پرواز رفت و برگشت در فرودگاه بيرجند برقرار است افزود: اين پروازهاي به مقصد مشهد و تهران است.
مديرکل فرودگاه هاي خراسان جنوبي يادآور شد: روزهاي چهارشنبه يک پرواز به مقصد مشهد انجام مي شود و مابقي روزها به جز سه شنبه پرواز به مقصد تهران است.
وي با بيان اينکه به خاطر تدين مردم استان سفرهاي پروازي در ماه مبارک کاهش مي يابد گفت: پرواز روز سه شنبه به صورت موقت براي ايام ماه مبارک رمضان انجام نمي شود که بعد از ماه مبارک دوباره راه اندازي مي شود.
استان مرزي خراسان جنوبي با افغانستان و 6 استان کشور همجوار است و خط راه آهن مسافربري ندارد.
خراسان جنوبي داراي 2 فرودگاه فعال در شهرهاي بيرجند و طبس است که فرودگاه بين المللي بيرجند از لحاظ قدمت سومين فرودگاه کشور محسوب مي شود.
9893 * 6054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۲۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت.

به گزارش مشرق، برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تاخیر یا تعلیق شده بود، مجددا به حالت سابق بازگشت.

به دنبال فعال شدن پدافند هوایی کشور برای دفع چند ریزپرنده، صبح امروز برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس اطلاعات حاصله، پروازهای فرودگاه امام راه اندازی شده و پروازهای خروجی از این فرودگاه از سر گرفته شد به طوری که پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد و هم‌اکنون کانتر پرواز آن باز شده و صدور کارت پرواز برای مسافران از سر گرفته شده است.

پروازهای فرودگاه مهرآباد هم به حالت سابق بازگشته اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پروازها را بررسی کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی